Merhabalar Herkese 🌸

Hiç herhangi bir şey için "bunu yapmak için çok geç kaldım" dediğiniz oluyor mu? Oluyorsa bu nedir?
Merhabalar Herkese 🌸

Hiç herhangi bir şey için "bunu yapmak için çok geç kaldım" dediğiniz oluyor mu? Oluyorsa bu nedir?
Evet maalesef.. her şeye geç kalmışım gibi hissediyorum hayatımda.. yani aklıma ne gelirse gelsin sanki daha önce yaşamam gerekliymiş gibi bir his oluyor içimde.. yaşla ilgisi yok pek.. daha çok şu an ki imkanlarla ilgili. mesela insanların çoğu 30 yaşına gelene kadar çoktan sevgiyi bulmuş oluyorlar bazıları da bunu daha tatmamış oluyor.. ama ne olursa olsun bence yine de hiç bir şey için geç değildir.
Cevap
18Cevap
Zaman zaman yorgunluk çöktüğü anlarda bitik hissedebiliyorum ama neyse ki o bende geçici bir süre sürüyor :D O nedenle hayır..
Hayır, her şey tastamam olması gerektiği gibi.
hayatta olduğun sürece hiç bir şey için geç değildir
Çok doğru
Merhabalar, evlenmek için geç kaldığımı düşünüyorum.
Bence 30 yaş günümüzde o kadar da geç sayılmaz
Hissediyorum ama üzülmüyorum çünkü üzülmek o şeyleri bana geri kazandırmayacak o yüzden bundan sonra kendim için ne yapabilirim diye düşünüyorum o an
öyle bir hisse kapılıyorum ama neye geç kaldığımı çözemiyorum
Çoğu şey için geç kaldım aslında, en çok da gençliğimi kaçırdım sanırım elimden.
Artık hissetmiyorum. Bu hayata pek anlam biçmemeye karar verdim.
sanırım işe geç kaldım bu gece bekçilik bendeydi galiba
Fazlasıyla kaldım evet ama şimdi bir şeyler için uğraşıyorum
Hayır maalesef ama sadece yaş ilerliyor o can sıkıyor
Evet 35 yaşına geldim iş hayatım sosyal hayatım aşk hayatım olmadan yaşlanıyorum herşeye geç kaldım
Evet sevişmek için çok geç kaldım yazık oldu geçen zamana
Oldu 😑 Malum konuyu biliyorsun 😒
Ya o konuda geç kalmadın hâlâ 😡
Bende bazı şeylere geç kaldım neyse olacak olanın önüne geçemezsin
Anne olmayı istemek için zaman zaman diyorum. Sonra çocuk aşkım büyüyor.
Hayır geçmişte olan hiçbirşeye keşke demem çünkü her şey olması gerektiği gibi oluyor
Sadece bir şey için değil çok şey için geç kaldığımı düşünüyorum.
Evet ama halledicem bakalim.
Bayağı bi geç kaldığımı düşünüyorum.
Hayatı yaşamak için geç kaldım.
Bence her şey her yaşta yapılabilir.
hic bir şey icin gec oldugunu düsünmüyorum, ölmüş ile olmuş dısında
Geç kalmışlığım benim suçum değil.
evet geç kaldım
hayır aşko
Bence fazla
hayata
Bazen hissediyorum
evet...
evet =<
her şey için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?