AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Yoklukta ve sapıklar çünkü
Buradaki kendini bilmezlerin yorumlarına bakıp genelleştirmeyin. Herkes aynı değil.
Keşke sadece yorum olsa
Farkındayım. Ama toplum olarak zaten çok kötü durumdayız.
Bazı erkek yok olsun o zaman
Keşke hep beraber düzelsek.
Bu siteden bir sürü kız da böyle davranıyor fark ettiysen
Yoo öyle bi şey farketmedim
Kız olduğun için farkında değilsindir
Ama erkeklerin hepsi öyle abaza olmayan birine hiç denk gelmedim
Erkeklerde yüzde 85 kızlarda yüzde 60 diyelim
Yüzde 85 😂😂 yüzde 99 demek istedin
Geriye kalan yüzde 15 sana yazmıyor haberin yok canım
Ha bana yazdı ha hemcinslerime abazalar işte
Yanlis anlıyorsun geriye kalan yüzde 15 sadece sana değil hiçbir hemcinsine yazmıyor yazan herkes öyle olduğu için her erkeği abaza sanıyorsunuz
Türkiye'de insanlar yoklukta zaten her açıdan siyaset yaptım bak
Çoğu öyle zaten bu site iç yüzlerini gösteriyor
Dimi ya cidden acıyorum bazen bu kadar abaza olmak da akla zarar
Herkes kendi profili ismi ile katılsa kuzuya dönerler
Ya profili bırak şu an bile bazıları cesaret edemiyor gizliden yazıyor zavallılar
insanlae kimse onları tanımayacak olduklarında gereksiz bir özgürlük hissediyorlar oysaki acizlik
Sen öyle davranmıyorsun ama abazasın.
Yaa öylemiymiş
Öyle tabi. Uzun süre cinsel ilişkide bulunmayana abaza deniliyorsa. En büyük abaza sen oluyorsun.
Uzun süre değil ben hiç bulunmadım bulunmayı da düşünmüyorum siz zina yapmaya alışıksınız tabi sırf bu yüzden de abaza oluyorsam olurum
O zaman herkesi yaftalamadan önce kendinin ne olduğuna bak.
Ya bi defol şuradan hepiniz pislik ve iğr*nçsiniz
Zoruna mı gitti doğrular.
Ne doğrusu aq
Sizin abazalıktan aklınız çalışıyor mu ki doğrulardan bahsedecen bana
Küfür eden, zina etmeyen dindar!!! bir yelloz.
Yol al
Ayrıca lise terk seviyesinde konuşma üslubu.
Neyi bitirip nerden mezun olup kaçla bitirdiğimi bilsen şapka çıkarırsın hadi ikile şimdi senle uğraşamam
Üslubun lise terk seviyesinde. Haritadan yerini bulabiliyor musun, mezun olduğun okulun?
Baş harfini söylesem aklındaki haritayı çalıştırırım o derece
Senin gibi bi insanla düzgün konuşacak halim yok herkes ne hal ediyorsa
*hak
Sadece baş harfini sallayabilirsin bence.
Havlayarak konuşan cahillerin sığındığı geçersiz şeyler bunlar. O senin kişiliğin. Benim hak ettiğim bir şey yok.
Hadi defol o zaman
Kasaptan kemik alıp geliyorum. Bekle. Havalar soğuk.
Okey
Yokluktaymis gibi değil direk yokluktalar.
Cidden öyle hala gelmiş burada boş boş konuşuyorlar
Kızlarda öyle davranıyor
Abaza nedemek bikiyormusun
Başka uğraşları yok vizyonsuz köleler
Hepimiz Recep ivediğiz
Yokluktayiz çünkü
Belli ama bu kadarı da akla zarar biraz düşürün
Nasıl yaaaa deme oyle
Belki de öylelerdir :d
Sen değilsin sanki
Ne abazalığımı gördün genelde troll takılıyorum :D
Seninle özelden konuşmuştuk zaten sende öylesin sonradan engelledim hatta
Ne zaman konuştuk :D ne dedim eengel attın hatırlamıyorum bile :d Özelde genelde troll takılıyorum :D
Evet aynen kesin öyledir
Beni yanlış tanıma diye diyorum :D İradem güçlüdür sadece şaşırdım yani üzerime alınmıyorum :D
Demi tanıyalı çok oldu merak etme
Umurumda bile değil büyük ihtimal tiye almışımdır :D
Aynen umrunda değil ama hala kendini açıklamaya çalışıyorsun
canım sıkılıyor uğraşacak yer arıyorum :D
Bu aletten sende olsa anlarsın canım
yoklukta olduklarından :D
Kim onlar kardeşş
Siz erkekler olarak öylesiniz
Sen kadınlar olarak nesin peki farkında mısın
Ben kendi halinde takılan biriyim kimseye zararım yok kimseyi de rahatsız etmem
Geç bu ayakları.
Ben senin gerçek yüzünü söyleyeyim mi kimseye anlatamadığın? Hatta kendine bile kabul ettiremedigin yüzünü?
Hı söyle neymiş benim gerçek yüzüm
Aslında okulda, işte vs. hoşuna giden çocukla ilişki kurup evinde, arabasında birlikte oldukları her ortamda kucağında zıplamak. Tabi kizlik zari bozulmaması için extra önlem olarak içine girdirmemek.
O da mı olmadi, İnternette gördüğü her yakışıklı erkeğin kendisini becerdigini hayal etmek.
O da mı olmadı sokakta gördüğü yakışıklı erkeğin gelip kendisiyle konuşması ve sonrasında sırf kizlik zari bozulmasın diye uzaktan yuzu görünmeden nude fotoğraf videolar göndermek.
Bunları senin kız kardeşin falan yapıyordur herhalde her kızı aynı gördüğün için
Tabi gerçekler zoruna gidince hemen saldırıya geç.
Bos konuşma böyle. Zeka seviyeni belli etme hemen.
Anlıyorum seni Allah sana da kız kardeşine de akıl fikir versin ne diyim
Sen hep böyle gerçekler yüzüne vurulunca insanların ailesine küfür mü ediyorsun? Bu kadar karakteri bozuk musun yani?
Kimse küfür ettiğim yok sen madem abaza değilsin niye üstüne alınıp da hiç tanımadığın biri hakkında ileri geri konuşuyorsun senin yaptığın ne oluyor peki senin karakterin çok mu düzgün hadi ikile sorumun altından
Siz erkekler diye herkesi aynı kefeye koyan kuzenin miydi?
Değilim de geç madem öyle değilsin ama gelip benim şahsıma hakaret edersen gerisine katlanacan
*değilsen
Ben kimseye hakaret etmedim
Senin okuma yazman ve anlamanda sıkıntı var o zaman.
Ya da biri sana öğüt verince dahi sana küfür edildiğini sanıyorsun.
Yani kısacası psikolojin bozuk Demekki
K*şar damgası vuran dedemdi zaten
K@şarlıkla ne alakası var bunun?
Yani kızların içinde bu duygular yok mu? Bu kızların hepsi sadece günlük yemek içmek, sicmak ve uyumak için mi yaşıyorlar nedir?
Kızlar sizin gibi dış görünüşe bakmıyor her yakışıklı gördüğü erkeğin kucağına atlamak istemiyor onu yapanlar bi kesim abazalar
Düzelteyim sadece dış görünüşe bakmıyor bizim için karakter daha önemli
Ya illa dış görünüş olarak niye algılıyorsun. Niye geniş bi perspektiften bakamıyorsun anlamıyorum ki. Bu kadar dar mı görüşlerin?
Kadınlar da öyle
Değil
Yo öyle
Erkekler kadar yok
Var biliyorum
Bende erkekleri biliyorum yüzde 99 o abaza mesela
*99 ı
Vermezsen abaza oluruz mesela
Yokluktalarda o yüzden
Değil miyim?
Yokluktayız çünkü
Ne yönden
Gerçekten yokluktalar da o yüzden
Testesteron çok yüksek çünkü
Ne testosteronmuş be
😂 😂
yokluktayızdır :D