Kendinizi boşlukta hissedince ne yaparsınız? bu durumdan nasıl çıkarsınız?

hiçbir şey yapasım gelmiyor, bazı günlerde kendimi aşırı mutlu hissediyorum her şey yapmak istiyorum ama hiçbir sebep yokken depresif hal alıyorum dışarı çıkmak bile istemiyorum, sebebini bilmediğim bi huzursuzluk oluyor hep ağlıyorum. Sebebi ne ola bilir?
Kendinizi boşlukta hissedince ne yaparsınız? bu durumdan nasıl çıkarsınız?
Cevapla