Kendinizi boşlukta hissedince ne yaparsiniz?

Ne yaparsınız? Böyle günlerce ağlamak susmak hiç konuşmamak istiyorum tek başıma karanlık odada neden bu hayatta yapayalnıziz. yalnız diiliz demeyin sakın öyleyiz hangi biriniz kırıldığında üzüldüğün de yanı başında o demeden onu anlayan bir dostu oldu? Pek olduğunu zannetmiyorum bu kötü zamanımda hiç bir dostum olmadığını anladım tek bir tane bile...
Kendinizi boşlukta hissedince ne yaparsiniz?
Cevapla