Kendiniz boşlukta hissettiğinizde ne yaparsınız?

Arada bir kendimi boşlukta hissediyorum ölü gibi oluyorum.
Bu durum sinirimi bozuyor ve ağlıyorum. Bazen bir hafta boyunca bu boşluk hissi sürüyor.
Sizce bunun sebebi ne?
Ve bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Kendiniz boşlukta hissettiğinizde ne yaparsınız?
Cevapla