Aşağılık kompleksi olupta travmanızla nasıl kötü baş etme durumu yaşıyorsunuz?

Elbette herkesin travması vardır. Travmalar çözümlenmediğinde bazıları içe kapanarak bazıları aşırı fedakar olarak bazıları ise zorbalık yaparak. Kötü karakterli insanların travmayla baş etme yöntemlerinin zorbalık olduğunu düşünüyorum. Travmada zorbalıgı seçenler kendilerini ancak o şekilde var ettiklerini sanıyorlar. Başkalarıyla dalga geçerek karşındakinin o travmayla nasıl başettigini görmek istiyorlar. Siz travmanızla nasıl baş ediyorsunuz?

Kendimden nefret ediyorum sizce normal mi?

Aşağılık kompleksi olupta travmanızla nasıl kötü baş etme durumu yaşıyorsunuz?
Cevapla