Arkadaş ortamında sizli bizli konuşmaları samimiyetsiz bulur musunuz?

Mesela dört yakın arkadaş toplandınız ve içlerinden birisi bir arkadaşını daha getirdi. Tanışma esnasında “Merhaba hoş geldin, nasılsın?” sorunuza bu kişi “Teşekkür ederim iyiyim SİZ nasılsınız?” şeklinde cevap verdi.
Bu şahsiyete karşı davranışınız ne olur?
Had bildirme olarak algılarım daha fazla iletişim kurmam
Normal karşılarım sonrasında “siz” diye hitap ederim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaş ortamında sizli bizli konuşmaları samimiyetsiz bulur musunuz?
Cevapla