Arkadaşlarınızla alaycı şekilde konuşur musunuz?

İşyerinde bir grup arkadaşım var. Seviyorum onlarla zaman geçirmeyi. Kendi aralarında çok samimi oldukları için artık alaycı şekilde konuşmaya başlamışlar, yıllardır tanışıyorlar. Bana henüz öyle bir şey söylemediler ama beni de kendilerine benzetecekler. Ben de bir kaç kez alaycı şeyler söyledim. Niye söyledim? Çünkü o kişi başkasına alaycı bir şey söylemesine izin verdiği için diğer insanlara da bana böyle davranabilirsin mesajını vermiş oluyor. Ben öyle bir mesaj aldım, ters tepki de vermedi.. 😂 ama bilmiyorum şimdi arkadaş olursak ileride benimle de alaycı şekilde konuşabilirler. Ben izin vermem zaten ama izin vermemek için benim de bir daha alaycı şekilde konusmamam gerekir.. Bir de yapıcı muhabbet olan bir ortamda olmak istiyorum, sadece birbirleriyle alay ettikleri bir sohbet ortamında olmak boş geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlarınızla alaycı şekilde konuşur musunuz?
Cevapla