Selâmlar!
İnsanları yüzlerine karşı eleştirir misiniz, yoksa dostane uyarı mı yaparsınız...😄✔

#Acid_Qeenn...🌺
Selâmlar!
İnsanları yüzlerine karşı eleştirir misiniz, yoksa dostane uyarı mı yaparsınız...😄✔

#Acid_Qeenn...🌺
Kim olduğuna göre değişir :D Eğer değer verdiğim arkadaşım dediğim biriyse sadece olumsuz bulduğum yanını kırmadan saygısızlık yapmadan söylerim. ama saygısız biriyse karşımda ki direk yüzüne söylerim ne diyeceksem.
Hadi eleştir beni bakim ne kadar başarılısın...😄
@Acid_Qeenn kötü yanın yok ki abla nasıl eleştireyim... :D
Dur ozmn birazcık şımarıyım...😄😄
@Acid_Qeenn Gerçekler. :D 🌺🥳
Teşekkür ederim barışçım...😄🥳🌺
Rica ederim her zaman.. :D 🌺☺️
Kim olduğuna ve konuya göre değişir. Eğer benim yakın olduğum bir insansa eleştiririm de uyarı da yaparım yani bunu kaldırabilecek insanlar zaten ve bende karşımdakinden aynısını beklerim yani sahte şekilde her yaptığımı onaylanan insanları sevmiyorum.
Eğer yakın olduğum birisi değilse yaptığı şeyler için kendimde söz hakkı görmem ve ilgilenmem bu meseleyle.
Hayır yüzlerine karşı eleştirmem karakter yapısını eleştiririm ve bir insana asla saygısızlık etmem sevmesem bile selamını alırım konuşur sohbet ederim kendisi ile
Zaten yüze karşı söylenmezse o eleştiri değil dedikodu sayılır. Ki birini de eleştirirsem bunun sebebi yalnızca benim hayatıma teması olursa benim istemediğim şeyleri bana karşı yaparsa eleştiririm. Tutupta kimsenin kaşını gözünü giyim kuşamının oturup kalkmasını eleştiremem.
Cevap
34Cevap
Söylemem gerekenleri söylerim. Düşünür söylerim onları da
Dostane yaparım genelde..
Evet eleştiririm bana göre doğru olan da bu gidip arkasından konuşacağıma açık açık yüzüne söylerim ama uygun bir dille
Buyur eleştir...😄
Teşekkür ederim...😄🥳
Yüzlerine karşı açıkça söylerim eksiklerini. Önemli olan söyleme tarzı, kırmadan dökmeden yaparım bunu.
Eleştirmek istesem bile yalnız olduğumuz bir anı kollarım. Çünkü insanların ortasında bunu yaptığında eleştirmiş değil, rencide etmiş oluyorsun. Ve üslup, doğru sözün celladıdır. Kabaca değil, kibarca ve kırmadan dile getirmeyi tercih ederim.
Ayar yok bende bu konuda verdiği tepkiye göre eleştirirken bir anda parlayabilirim. Sevdiğim değer verdiğim insanlara genelde daha dostane olman lazım ama bende tam tersi ağız burun giriyoruz bi güzel :))
Eleştiri mi döşüyorum pata küte :))) fazla açık sözlüyüm 😄
Ağzına sağlık...😄
Kuş kuşun yüzüne öter.
Özellikle yüzlerine karşı eleştiririm ki adil olsun.
Başla o vakit eleştirmeye görelim ne kadar adilsin.😄
Seni mi?
Evet niçün bu şaşkınlık.:)))
Belki başka bir zaman başka bir soruda.:)
A aa benim sorumun suyu mu çıktı...:))
Neşeni kaybetme :)
Yani Yok onu her zaman yapamıyorsunuz onu her zaman yaptığınız zaman aile içinde ve aile dışında birçok problemler çıkabiliyor
Samimiyet dereceme bağlı samimi değilsem bunu yapmam samimiysem yüzüne söylerim pat küt. Dost acı söyler diye boşa dememiş atalarımız.
Samimiyetim olduğu biriyse iyi niyetle eleştiririm ve genelde bu yapıcı olur. Diğerlerinden banane 😅
Ben bir yönetici olarak telkinle halletmeye çalışırım yüzüne karşı eleştirmeyi çok aşlalayıcı olduğunu düşünüyorum
Eleştiri yapıcı şekilde ve başbaşa iken yapılması gereken bir şey. Yapıcı değilse ve başbaşa değilseniz burada iyi bir niyet aranmaz.
Güvenmediğim ve sevmediğim kimseyi eleştirmem ben.. Sevdiğim kişiyi de saygıyla ve gururunu yaralamadan eleştiririm..
Yalnızken çok nadir, ama toplum içimde imkansız bu. Bir kere yaptım bunu, bana iftira edildiği için o da
Hayır. Kimseyi üzmek istemem veya tartışmak istemem.
Birisinin yüzüne karşı söylemediğim bir şeyi arkasından da söylemem
En sevimsiz ve kurtulmaya çalıştığım huyumdur maalesef
Evet, eleştiririm. Hatasını bilmeli ki haddini bilsin.
Kimseyi yüzüne karşı rencide edemedim daha. Kimseyi rencide etmek de istemem.
Arkalarından eleştirmek daha heyecanlı oluyo xjbxjsnzjsnssn
O hem de nasıl.
Yere göğe de sığdıramadığım olur , itin gö7üne sokup çıkardığımda
Üslupluca evet eleştiririm eğer ki katkısı olacaksa deymeyecek biri ise uğraşmam.
O kadar samimiyetim varsa evet. Duymayanı eleştirsen de boş çünkü.
Dostlarıma direk söylerim , Arkadaşlarımı uyarırım.
Devamlı yaptığı bir şey varsa uygun bir dille söylemeyi her zaman tercih ederim.
Eger karsimdaki kisi bana bir saygisizlik yaptiysa ya da ortamda beni kücük düsürmeye calistiysa, arkadasim olsun olmasin bende yüzüne bakarak onu elestirirm. Hic cekinmem böyle bir durumda.
İnsanları asıl yüzlerine karşı eleştiririm, arkalarından eleştirmek tarzım değildir..
Hayır eleştirmem çoğu şeyi kendine uygun bir dille söylerim. Oda kız kardeşim olurr en fazla. Başkası beni ilgilendirmez
Eleştiririm lafımı esirgemem. Kırılan kırılır, üzülen üzülür. Arkadan iş cevirmek daha acı verir
Yüzüne karşı konuşmak eleştirininde dozunu ayarlamak suretiyle konuşmak daha iyi olur
Genelde açık sözlüyümdür
Bunu yaparım ya bende o cesaret var.
Eleştirmem, eleştiriye de açık biri değilimdir
Hiç gocunmam söylerim..
yüzlerine karşı yaparım zaten
Söylerim arkadan konuşunca kendini düzeltemez
Çok canımı sıktıysa canını fena sıkarım
Bazen gerekli olabiliyor
Direk yüzüne karşı söylerim çekinmem
Eleştirmek görmezden gelirim hatasini
Genelde çokta insan eleştirmiyorum
Çok yakın biriyse evet
Gerekirse eleştiririm.
Evet eleştiriyorum
Gerektiğinde eleştiriririm
Bazen eeevet söyliyesim gelirse
Insanlardan uzak dururum
Ruh halime bağlı açıkçası
Eleştiririm
Elestiririm
Gerekene gerekeni söylersin.
Affetmem😎
Hayır yapmam
Eleştiririm
gerekirse evet
Eleştiririm
Duruma göre
Doztumsa evet
eleştiririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?