+1 yılBuna neden bu kadar takıldığını gerçekten anlayamadım. Erkekler günde en az 20 kişiye " Kardeşim " diye hitap eder ve bence de yanlış bir hitap şekli değil, çünkü sonuçta hepimiz kardeşiz.
014 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim değil ya kadeşim dedi adam o nasıl kelimeyse
- +1 yıl
Birbirine " Kardeşim " diye hitap eden erkekler d birbirinin kardeşi değil, ama hiçbiri de buna takılmıyor. Hatta bu kelimeyi bir samimiyet göstergesi olarak görüp seviniyorlar.
Soran+1 yılAmca anlamıyor musun kardeşim değil "R' kelimesini çıkart o kelimeyi dedi işte
- +1 yıl
Şimdi anladım.
- +1 yıl
Belki de adam R harflerini çıkaramıyordur. 😁
- +1 yıl
Bazı yörelerde ise o tür kelimeler kullanılabiliyor, belki adamın memleketi de öyle bir yerdir.
Soran+1 yılOkey
- +1 yıl
Ayrıca ben " Amca " denilecek kadar büyük değilim, henüz 24 yaşındayım. 😁
- +1 yıl
Yani lütfen " Amca " deme.
Soran+1 yılAma gözlemledim otobüsü beklerken diğer otobüse binecek kişilerin hepsine öyle demedi bi kadına ablacım dedi 2 tane genç geliyordu onlara çocuklar dedi
- +1 yıl
Demek ki seni ne " Ablacığım " diyecek kadar olgun görmüş, ne de " Çocuk " diyecek kadar küçük görmüş. O yüzden " Kardeşim " demeyi uygun görmüş.
Soran+1 yılLan R 'siz anlamıyor musun
- +1 yıl
Anladım ve açıklamasını da yaptım.
- +1 yıl
Adam R harflerini çıkaramıyor olabilir.
En İyi Cevaplar
Adam kelimeyi o an düzgün telaffuz edememiştir ya da genel olarak kelimeleri düzgün telaffuz etmekte problem yaşayan birisi de olabilir bu durum onu varoş yapmaz adam kötü bir şey dememiş ki nasıl dediğine değil ne demek istediğine bakmalısın birine kardeşim diye hitap etmek bence çok hoş ve samimice bir şey sonuçta kardeş aynı candan ve aynı kandan demektir bir tuhafsınız gerçekten neyse
2100 Yorumla
Soran+1 yılKARDEŞİM DEĞİL KADEŞİM DEDİ 'R'SİZ
- +1 yıl
Sen benim önce ne demek istediğimi anla bak ben cümleye girerken “adam o an kelimeyi düzgün telaffuz edememiş olabilir ya da genel olarak kelimeleri düzgün telaffuz etmekte sıkıntı yaşayan biri olabilir” demişim yani senin dediğin şey adamı varoş yapmaz ve eklemişim demişim ki nasıl dediğine değil ne demek istediğine bakacaksın yani adam o an kelimeyi düzgül telaffuz edip “kardeşim” yerine bir harfi yutup kadeşim demiş olabilir ama ne demek istediği belli sana kardeşim demek istemiş ve kardeşim demenin de kötü bir tarafı olmadığını samimice ve hoş bir hitap şekli olduğunu söyledim çünkü kardeş kelimesi aynı canımdan aynı kanımdan durumunu tanımlar👍pek emin değilim ama umarım anlamışsındır çünkü bence sen dışında okuyan herkes anladı😄
- +1 yıl
Ve senin sırf bu durum yüzünden ekmek parası için çalışıp didinen adama hiç yoktan varoş demen daha varoşça bence böyle birine hiç hak etmediği halde varoş gibi kaba ve argo bir kelimeyi kullanmanın hiç bir yerinde çok görgülü çok görmüş fikriyatı aklı ve cebi dolu bir alamet görememekteyim
Soran+1 yılya adam böyle nasıl deyim yüzünden pislik akıyordu. yoksa iyi oldugunu hissettiğim kişilere kesinlikle böyle demem. Kimsseyle de asla dalga geçmem biraz yanlış anlaşıldı
- +1 yıl
Yüzüne bakarak bir insanın iyi ya da kötü olduğu çıkarımına varmak bana sorarsan dünyanın en s*çma sapan şeyidir çirkin bir yüzün altında inanılmaz derecede güzel bir kalpte yatabilir sen o adamın kişiliği hakkında yüzüne bakarak çirkinse kötü biri güzelse iyi biri diye bir kanıya varamazsın onu yakınen tanımaya başlarsan kişiliğini görürsen anca böyle kanılara varabilirsin nitekim yüzü çok güzel kadınlar ve erkekler vardır fakat kalplerinden kötülük taştığı çok görülmüştür öyleyse her güzel yüz iyi bir insan olduğunun kanıtı olamayacağı gibi her çirkin yüz de kötü bir insanın kanıtı olamaz
Soran+1 yılama şöyle bir fark var ben insanları genel yapım olarak zaten tipine göre yargılamam. Hani birine güzel diye iyi davranıp çirkin diye de kötü davranmak gibi aşağılık inssani olmayan şeyler yapmam. Benim zaten diğer insanlardan en sevdiğim yönüm bu. Benm demek istediğim hissiyatla alakalı insanları daha tanımadan ilk bakışta ne oldugunu hissetmek gibi bir özelliğim ve hiçte yanılmadım
Soran+1 yılbu arada bu dediğim güzel olan birinde de geçerli
- +1 yıl
Hissiyatlarımız doğrultusunda da insanların yüzlerine ya da arkalarından kava veya argo tabirler kullanmak ve veya kanılara varmak aynı şekilde s*çma bir davranıştır kişinin ben hiç yanılmam yanılmadım gibi sözleri kendilerinde keramet bulmaları ya da keramet aramaları kapısına varır bu durumda zihnin sapkınlaşmış ve kalbin tövbeye ve arınmaya muhtaçtır şüphesiz yanılmadan her şeyi hakkıyla bilen Allah’tır🙏🏻
Soran+1 yılbu senin düşüncen saygı duyuyorum ama sana katılmıyorum çünkü kendimi çok iyi tanıyorum. Bazı insanlar çok hassastır çok iyi gözlem yapar ve çok duygusaldır hisleri nirvanada olur. Kendimide öyle tanımlıyorum. Zaten hayatta. çoğu zaman hissiyatlarımızla hareket ederiz bazılarında bu durum çok fazla olur benim gibi daha iyi hisseder. sen olayı çok farklı boyutlara taşıdın ve düşüncen çok saçma
- +1 yıl
Bence sen başlı başına saçmasın kardeşim hala kendimi çok iyi tanıyorum diyerek yaptığın hatalı ve günah davranışta ısrar ediyorsun insanların hayatta yer yer hissiyatlarıyla hareket ettikleri doğrudur fakat hissiyatlarımızı aklımızla birleştirerek hayat yolunda bizim için neyin hayırlı olacağı konularında hareket edebiliriz yanlızca ve yanlızca bu olabilir fakat hissiyatlarımızdan yola çıkarak kimseyi kötü ya da iyi ilan edemeyiz böyle hissiyatların akıla ve mantığa dayandırılabilecek hiç bir boyutuda yoktur zaten dediklerimin arkasındayım ve aklını kullanan her keste dediklerimin doğru olduğunu tasdik eder zaten ben sana karşı ne yanlış bir şey söyledim nede yanlışı savundum bunu yapan sensin ve bence devam ettirme baksana zaten her kesten linç yemişsin onca akıl sapkın ve yanlıştır da sen mi doğrusundur suçu veya yanlışı bazen çoğunlukta değil kendimizde ve şahsi görüş ve fikirlerimizde aramak daha isabetli ve aklı selim bir davranış olacaktır:)
Soran+1 yılprofil resmini görene kadar seni ciddiye alıyordum çocuğum
Soran+1 yılof sus çocuk ya bide çok bilmiş bilmiş konuşuyo git dersine çalış bu konular seni aşar aklın ermez
- +1 yıl
Kimin aklının ermediği şu girdiğimiz münakaşa neticesinde belli oldu aynı zamanda yaşım hesabımda yaşıyor 22 yaşında erişkinliğe ermiş bir bireyi çocuk diye aşağılamaya çalışıp doğru fikirlerini gölge altında bırakmaya çalışmakta tam size yaraşır bir şey oldu isabetli oldu ve aşağılarcasına git dersine çalış demişsin ben 70 yaşıma da gelsem hayat yolunda dersime çalışırım fakat keşke sizde derslerinize çalışıp bazı şeylerden ders çıkartsanız keşke👍
Soran+1 yıltamam çocuk sen haklısın.
Soran+1 yıltamam çocuk iyi akşamlar. sütünü iç sütünü yarın okulun yok mu senin bide yaşını büyük yazmış bilerek.
Soran+1 yılcidden 22 yaşında mısın profil resmin 10 yaşındaki çocuk gibi.
- +1 yıl
O gördüğün şey Snapchat uygulamasının efekti yüzünü çocuklaştırıp tatlı ve komik bir hale getiren bir çeşit eğlenceli efekttir bu bunu bile bilmiyorsun sana yalan borcum mu var ki yalan söyleyeceğim 2001 doğumluyum 22 yaşındayım 10 yaşında ki bir çocuk böyle cümleler kurabilir mi sence inanmıyorum sana an ve an akıl seviyeni daha da belli ediyorsun ya😂😂
Soran+1 yıltamam en zeki sensin :d
Soran+1 yılfdgdfgfdg ok
Soran+1 yılOK
Soran+1 yılya bi git ciddiye almıyorum hala yazıyor :d
Soran+1 yıliyi sonunda algılayabilmişsin sevindim fdfdf malum iki saattir ok cevabına bişiler yazıp duruyordun :DDD
Soran+1 yılakıllı insan kendini ne kadar akıllı görüyo olsada ben akıllıyım diyerek kendini kanıtlamak için uğraşmaz. Ve bi insan neyde eksikse onu o kadar söyler.
- +1 yıl
Ben burada akıllıyım diyerek bir şeyi kanıtlamak çabasında değilim ki ben senin yanlış düşünce fikir be davranışlarını aklımla gömüyorum ve aklımın aklına üstün geldiğini söylüyorum ben sosyal hayatımda da hiç bir platformda da çok zekiyim diye bir iddia da bulunup bunu kanıtlamak için hiç bir aksiyona da soyunmadım yanlızca burada “sana” karşı şunu çok rahatlıkla iddia ediyorum ki ben senden çok çok akıllı ve sana nazaran zekası üstün bir insanım😀
Soran+1 yılya bi git görende bunu harvardda bunu proföesör sancak geri*zekalı fdfddfg. Çocuk oldugunu düşünüp tartışmayı kestim ayrıca yazdıgın şeyler gayet mantıklı şeylerdi. o yüzden cevap verdim başta sonradan seni alaya aldım fark ettiysen dfdfdfgdfg. özgüveni olmayan bir zavallı oldugunu anladıgım içindi bu arada :D
- +1 yıl
Bak iyi bir kıza benziyorsun aslında nedense sana biraz sempati besledim konuştukça bu merhamet duygusu da olabilir bilemiyorum sadece düşüncelerin ve fikirlerin çok yanlış bunu anlamalısın hepimizin görevi iyi bir insan olabilmek bu yanlış fikirler ve düşüncelerden çıkmazsan görevini hakkıyla icra edemezsin bunu anlamalısın😀
Soran+1 yılyazık yedirememiş kendine hala bana kendini kanıtlamak için uğraşıyor . sen beni baya kaale alıyorsun cevap vererek ama ben seni biraz önce kaale almayı bıraktım neden anlamıyorsun kanka :DDD özgüveni olmadıgını düşündüğüm kkişilerle tartışmaya girmem ben ayrıca iyi kalpli ve akllıı birisin ama özgüvenin yok üzgünüm. Bye
Soran+1 yılhahahah ya ben kendimi biliyorum kendimi sana kanıtlamak için niye uğraşıyım :bu yüzden dedim sana özgüvensizsin diye sürekli kendini bana kanıtlamaya çalışıyorsun. bu yüzden seninle tartışmayı bıraktım ve alaya aldım. Başta gerçekten ciddiye alıyordum ama
- +1 yıl
Sen beni kaale alıyorsun demiş bide almanın hoşuma gittiğini söyledim zaten seninle diyalogta tartışmada olmak hoşuma gidiyor diye belirtmişim ben zaten aksini iddia edip saklamadım ki sanki bir şeyi kendi kendine fark etmiş gibi bide aşağılayıcı dilde “sen beni kaale alıyorsun çok belli” falan yazmış😂😂😂😂
Soran+1 yıltamam kanka beni kaale almıyorsun anladım şimdi gider misin artık algılama da sorun var galiba ikili tartışmada biri bişey söyler ona cevaben bişiler yazarsın he ok cevabına neden cevap yazıyorsun. Genelde he ok diye geçiştirip ciddie almadıgım kişiler kendini kanıtlamak için uğraşıyor sürekli ama ciddiye almıyorum ki ondan cevap vermiyorum ne yapıyım fdfdfdfdfg özgüvenli oldugunu düşünseydim yazardım bir şeyler kanka ama üzgünüm. Başta akıllı gibi görünüyordun halbuki herkese öyle ciddiye alıp cevap vermem. sonradan boş çıktın fdfdfd yani benim düşüncem bu yönde kendini biliyorsan beni bu kadar kaale alma bence boş ver yani. Bak o kadar şey söyledin bana ben seni kaale alıp cevap vermedim kendimi biliyorum çünkü.
- +1 yıl
O kadar şey söyledin ve ben seni kaale almadım diyorsun da şu an yorumlarda 47 adet mesaj var görüşler adeta kişisel mesaj kutusuna dönüştü senin bu savunduğun şeyde bile mantık yok en basit örneği verdim sana işte al bu bilgi ile naparsan yap yerinde olsam bu bilgi ile kendimden eminliğimi sorgulardım al bak sana yol bile gösterdim daha nasıl iyi insan olunur bilemiyorum😂😂😂
- +1 yıl
Ayrıca cümleye beni kaale almıyorsun diye başlamışsın ben asla cevaplarımda seni kaale almadığımı savunmadım alıyorum ki yazıyorum iyi biri olduğunu düşündüm bu yüzden sana doğru şeyler aşılamaya doğru düşünceler aşılamaya çalışıyorum demek istedim ve tartışmamızın hoşuma gittiğini bile belirtmişim tartışmak kötü şey değildir aslında sonucunda doğruluğa ulaşılıyorsa elbette
Soran+1 yıldediklerimi aklımda tutamaman üzücü başta ciddiye alıyordum dedim alık mısın kanka sonradan ciddiye almadım dedim. Akıllı olmadıgını da şu an kanıtlamış oldun. Hem özgüvensizsin hemde beynin yok. Hırs yaptnı hala yazıyorsun ama ben senin kadar boş biri değilim by.
Soran+1 yılKendi kendine tribe girdin kaale alınmadıgını bi algılayamadın kanka :( ve özgüvensiz oldugunu anladıgım kişileri her ne kadar ciddye almayıp ok he deyip geçiştirsemde kendilerini çok değersiz hissediyolar demek ki. ondan beni bu kadar kaale alıp yazıyorlar. Kendimi baya değerli hissettim. Neyse byeee
- +1 yıl
Yer yer kabalaştım bunun için kırılmış olabilirsin belki o yüzden kusura bakma diyorum bunun için fakat yapacak bir şeyim yoktu savunduğun şeyler yanlıştı yanlışını kabul etmediğin gibi yer yer argo kelimelere de soyundun sonuçta bende insanım ve bazı kelimelerim kelimelerinin karşılığında argoya kaçmış olabilir biraz kısas durumu oldu yine de kusura bakma kırdıysam😀
Soran+1 yılsen kimsin ki beni kıracaksın ya :d
- +1 yıl
Yemin ederim söylediğin doğru değil Allaha inancın varsa buna da olsun çünkü yemin ettim ben özgüvensizlik adına ya da hırs adına sana bişi yazmadım nedenini üstte yazdıklarımda açık açık izah etmişim anlamadıysan üste kaydırıp anlayana kadar okumanı tavsiye ederim ısrarla söylememe ramen bazı şeyleri kabullenmiyorsun hala anlamıyor değilde anlamak istemiyor gibisin😀
Soran+1 yılaynen
- +1 yıl
Ve son olarak kırdım demedim kırılmışsındır belki diye yazdım onları kırılmış olabilirsin belki kırılmışsındır adına yazdım belki de dediğin gibi kırılmamışsındır o zaman üstüne almana gerek yok dikkate alma kırıldıysan da nazik ol dikkate al ve kusura bakma denilecek erdemi göstermiş insana karşı önemli değil tamam sorun yok deme erdemliğini göster
Soran+1 yıl:DDD
Soran+1 yılbyeeeeeee.
Soran+1 yılbişey deyim mi ilk defa biri bu kadar bana laf anlattı genelde aşağıladıkça ve ciddiye alınmadıklarını görünce giderlerdi. Kırıcı bişi de demedim ki tipin 10 yaşındaki çocuk gibiydi ondan öyle dedim başta argo küfür bişide demedim
- +1 yıl
Ben senin beni aşağılar nitelikte kullanmaya çalıştığın kelimelerin hiç birine kırılmadım çünkü kırıcı olarak nitelendirdiğin ve söylediğin şeyler doğru değil zaten mesela en basitinden tipinin 10 yaşında biri gibi olduğunu söyledim diyorsun ben bunun Snapchat efekti olduğunu tipimin aslında fotoda ki gibi çocuksu durmadığını açıklamıştım o bir efekt normalde suratım öyle çocuksu durmuyor ve ben 22 yaşındayım inanmıyorsan da sen bilirsin hatta birazdan fotomu değişiyim gerçekte yüzüm nasıl kendin gör niye o kadar laf anlattığıma gelecek olursakta bin defa dedim iyi biri olduğunu düşündüm bir anlığına tartışma içerisinde sana sempati duydum ve tartışmamız hoşuma gitti bu nedenle de doğruyu düşünmeye itmek istedim seni bunu defalarca söylememe ramen neden anlamıyorsun bilmiyorum:)
Soran+1 yıltamam. Yüzünü atsana bi merak ettim
Soran+1 yılsakal kısmı efektli duruyordu. Ama yüzde efekt yok gibiydi. Genelde küçük çocuklar böyle efektli foto koyar. Veya yaşı büyük gözüksün diye böyle yapar. neyse
Soran+1 yılhmm anladım.
Soran+1 yıl10 yaşında olupta çok akıllıca cümleler kurup düşünebilen çocuklar tanıdım yalnız
Soran+1 yılbaştaki düşüncelerin gerçekten akıllıcaydı ve çok insancıl konuştugun için düşüncelerimiz zit olsada düşüncelerimi paylaştım dediğim gibi kötü biri oldugunu düşünmedim. Ama sonradan seni ciddiye alamadım yani kb. ama gerçek bu. sen denk gelmemişsin demekki
Soran+1 yılöyle çocuklara denk gelmemişsin yani
- +1 yıl
Almamış olabilirsin ama ben sana yanlış bir şey söylemedim savunduğum düşünceler doğruydu seninkiler yanlıştı daha fazla düşüncelerinin yanlış olduğunu göstermeye çalışmıycam çünkü olmuyor bazen böyle olur çok anlatırsın fakat karşındaki doğru olsada kabul etmek istemez yapacak bir şey yok
Soran+1 yılben başta ne konuştugumuzu unuttum ya sonradan sana çocuksun deyince üslubunu bozdugun için ondan sonra dediklerini hiç kaale almamıştım o yüzden o niyette oldugunu anlama gayreti içine girmedim. Neyse
Soran+1 yılfdgdfgdfg :D :D kusura bakma ya.
Soran+1 yılpekala. Neyse iyi geceler
Soran+1 yılekleyemem. İYİ GECELER
Soran+1 yılama şimdi bu da demek olmuyor ki komik bir diyalog değildi yani baya eğlendim özellikle şu bebe sütü iç falan demişim ona baya güldüm unutmuştum öyle dediğimi :D. Neyse bye
Soran+1 yılBen yazamıyorum. Vectable kullanıcı adım sen yazabilirsin :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Terbiyesizsin. Otur kendin sür madem. Onlar sürmese neye bineceksin? Madem beğenmiyorsun yürü o zaman.
013 Yorumla
Soran+1 yılLan o kadar yolu nasıl yürüyüm çok meraklı değilim o mağara adamlarının yüzünü görmeye zaten. Herkes yanlış anlamışta kesin sende öyle anladın Adam kardeşim demedi KADEŞİM dedi "R" olmadan. Sana denmiştir illa ki rahatsız edici değil mi
Soran+1 yılGidip adamların yuzune kufretmiyoruz heralde.
Soran+1 yılO adamlar benim hiçbir şeyim değil o yüzden yaptığımda bı ayıp olduğunu dusunmuyorum. Her gün binlerce insanla karşılaşmiyo musun sen tanımadığın hiç mi elestirmedin arkalarından?
Soran+1 yılİnsanım gayet merak etme. Adamin dili sürçmüştür dedin ama diğer binen insanlara öyle hitap etmedi birine ablacım dedi 2 genç geliyordu onlara çocuklar dedi
Soran+1 yılYa sen psikoloji bilimiyle ilgili kaç kitap okudun da bunu diyebiliyorsun Allah aşkına yani bilgi sahibi olmadan herkes işin ehli sanıyor kendini komik
Soran+1 yılgenel sözlerini komik bulmadım şizofrenik bir ruh halin var demen komik geldi. bana öyle diyebilmen için ya psikolog olman gerekiyo ya da psikolojiyle alakalı çok kitap okumuş olman gerekiyo gördüğüm kadarıyla da ikisi yok. bu yüzden komik bulmam normal
Soran+1 yıltamam :d
+1 yılkotu bıseymı demıs kardesım demekle.. neturbır buyukluk gostergesı ya da yuksek mevkıdesın. hanımfendı dememıs ama kardesım demekte kotu olmasa gerek
01 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim değil. ya kadeşim dedi sndndmxm kardeşim dese gene iyi
Gizli Üye(18-24)+1 yılDalga Geçme Nereden Biliyosun 1-2 Yıl Sonra Sende O Dalga Geçtiğin Adamdan Kötü Ve Komik Duruma Düşeceksin Eden Ettiğini Bulur Derler Allah Herkese Yaşattığını Yaşatır
05 Yorumla
Soran+1 yılben ve dalga geçmek en son bana denilecek şey heralde. Adamın yzünden p*slik akıyordu iyi oldugunu hissettiğim birine demek ben asla böyle bişey.
Cevap sahibi+1 yılNe Kadar Kötü Bir Kalbin Var Senin Ön Yargılı Olma Bak Bu Hayatta Yüzü Kötü Dediğiniz İnsanların Pırlanta Gibi Kalbi Çıkıyor Yüzüne İyi Dediğiniz İnsanında Kötü Kalbi Çıkıyor Lütfen Tanımadan İftira Atma O Adamın Hakkına Girdin O Adamdan Helallik Alacaksın O Yüzünden Pislik Akıyordu Dediğin İnsan Sana Hakkını Helal Etmezse Allah'a Hesap Vereceksin
Soran+1 yılkötü bi kalbim mi var? Ben bu hayatta hiç kimseyi tipine göre yargılamam bu benm karakterımde olan bişey değil. Herkese insancıl yaklaşırım kötü olduğunu hissettiğim kişiler hariç. hİslerime göre bu cümleleri kurdum adamın tipine göre değil. Çok güzel bir kızda da aynı bunu hissetsem aynı cümleleri kurarım
Cevap sahibi+1 yılEğer O Kötü Bir Adam İse Allah'a Havale Et Allah Verir Onun Cezasını Böyle Yaparsan Senin O Adamdan Ne Farkın Kalır Ki Sen İyi Ol Ki Ondan Farkın Olsun O Zaman Diyeceğim Bu Kadar
Cevap sahibi+1 yılOtobüs Şoförü Konusundada 2022 Yılında Metro Turizmde Muavinlik Şoförle Görüştüm Erkek Olmama Rağmen Otobüsün Şoförü Çıplak Fotoğrafını Çekip At Demişti Ağzıma Gelen Hakareti Ettim Namussuz Şerefsiz Dediğimde Şoför Deme Yalvarıyorum Çok Utanıyorum Dediydi Adi Herif O Yüzden Şoför Konusunda Haklısın Ama
+1 yılSaygı sana yaramaz 👌
02 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim değil kadeşim dedi adam sende yanlış anlamada
- +1 yıl
Belkide sen sagirsin belli mi olur
Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. tüm insanlar kardeştir
02 Yorumla
Soran+1 yılKardeş demedi amca kadeşim dedi. adam dkdkmdmd
Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Neden öyle diyorsun bana
06 Yorumla
Soran+1 yılAşağılamak için demedim genelle yapmayim bazıları mağaradan kaçmış gibi
Soran+1 yıl:( değilim ya özür dilerim
Soran+1 yılHepsi değil tabi ki hepsini kastetmedim. yani ama. bazıları gerçekten öyle
+1 yılGjhhjnbnbbhhbmmjbnmhhj
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂😂
Ne desin
06 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim değil kadeşim dedi adam
Soran+1 yılHiç dedi mi biri sana öyle
Soran+1 yılBu nasıl bı kelimeyse tdkda bile karşılığı yok
Ne desin hanimefendi
011 Yorumla
Soran+1 yılNormal bir laf mı yani
Soran+1 yılYav kardeşim. bile değil kadeşim dedi. adam. o nasıl. bi kelime tdkda bile karşılığı yok dmdmdmndnd
Soran+1 yılTeşekkürler
Soran+1 yılYa of 🤦😂
Soran+1 yılİyi geceler kardeş
- Kişilik & Karakter konusunda 723 cevap paylaştı.
+1 yılDiyemez mi
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDoğru demiş Bacım
02 Yorumla
Soran+1 yılTamam abi
Cevap sahibi+1 yılEyvallah Bacım
+1 yılYoooo değiller
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer