Ev iş ev iş sosyal hayat 0. Bazen yaşadığımı bile unutuyorum😮💨. Beni kötü etkilemeye başladı bu durum. Sizde durumlar nasıl?

Ev iş ev iş sosyal hayat 0. Bazen yaşadığımı bile unutuyorum😮💨. Beni kötü etkilemeye başladı bu durum. Sizde durumlar nasıl?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bence kötü etkiler.. yalnız hisseder kendini ve mutsuz hisseder. eş dost arkadaş olması lazım bence
Bende aynı ev iş. Allahtan iş yerim tam denizin karşısında yoksa bunaltı geçirirdim çalışsak maaş günü borca gidiyor zaten
Senin yine deniz kenarı. Ben ankaradayım. Şehir buz. Hayat ıssız. Nolcak böyle hiç bir fikrim yok inanki 🤯
Yurt okul arasında mekik dokurken çok da sosyal hayatım kalmıyor. Zaten bulunduğum şehirde sosyalleşmek adına yapılabilecek çokta bir şey yok.
İlçemi
Merkez
Hangi şehir
Valla çok şükür fırsatım oldukça sinemaya da gittiğim oluyor konsere de ama tek gidiyorum ondan da keyif alıyorum
Olumsuz. İnsan sosyal bir canlıdır iletişim kuramadığımda huzursuz oluyorum. Ama kimselere de güvenmiyorum öyle bi ikilem.
Ben kendimi seviyorum kendim ile de vakit geçirmeyi seviyorum sıkıntı olmuyo önemli olan kendi kendine eğlendirebilmektir
Benim ikizim aynıyım
İş ev calisan insanlarda var tabı ama sosyal olmak farklılıklar yapmak yaratmak ıyıdır
Ben konulmayı, cümle kurmayı, insanlarla iletişime geçmeyi, bakmayı bile unuttum. Asosyal oldum kocam yüzünden
Yaa 🥲. Peki hala sürüyor mu bu esaretin
Evet esaret değil kocamın eşekliği. Kendisine gelince her yere gidyor bana gelince bahane buluyor. Bekarlığımı özlüyorum
Bilmiyorum. Huzurluysan sıkıntı yok.
Huzur mutluluk yok öylesine devam ediyoruz
Zaten bir müddet sonrası insanlar samimi gelmiyor. Şahsen. İnsan kendi ile sosyalleşmeli. Videolar izle kendine bı hobi bul. Eğitimlere katil vs vs benliğinle arkadas olmalı insan🤪
Tut yüreğimden ustam diyor ya. Kendimin ustası oldum resmen 😔
Ki öyle. Çocukluktan ya da liseden ya da uniden arkadaşlığın samimi devam etmiyorsa. Samimi arkadaş ortamı bulup sosyalleşmek zor olur.
Olumsuz etkiler, sıkılırım
Hayatım işten çıktıktan sonra uyuyana kadar ki geçen 4 saatten ibaret gibi şu an 🥲
Sosyal hayatım yok zaten ve beni kötü etkiliyor
İş yüzünden değil mi 🥲
Hayır hayat şartları 😔
Yaa... o daha kötü. Ev de senin imtihanın oldu o zaman hımm :(
En iyisi iş yerinde sosyalleşmek 😊
Tek başıma klinik işletiyorum şu an. Nerden baksam tutarsızlık nerden baksam ah...😂
Müşteri gelmiyo mu ki.😊 Mapus damında değilsin sonuçta.. duyularını açık tut.
Bir yerden düşer elbet 😅
orada da patronum devreye giriyor. 😂. Şahsi numara vermek yasak. Klinikte samimi hareketler yasak.🤣. Bir görsen var ya böyle duygusuz robot gibi konuşuyorum insanlarla başhekim 7/24 kameradan izlediği için beni 😂
🙄 Ora nere ki la öyle.. askeriye filan mı.. patronuna git ve "siz hiç benim geçtiğim yollardan geçmediniz mi" de 😊👍o anlar seni 😅
Oooomaşş diyemem 😂. 2 tutanağım var. Üstüne bi de efelik yaparsam iş sözleşmesini verir elime 😂
Gelenlere kaş göz et.😅 Kağıda not yaz tutuştur ellerine 😊
Sana yemin ediyorum bugün öyle yaptım 😅. Allah düşürmesin ya kimseyi bu duruma
Kamerayı boz 😅 her aklımı size mi vereceğim yahu 😂
Okul ev okul ev harikayımmm
Okulda insan çok rahat sosyalleşiyor ya
Sosyal hayat nasıl bişeydi ben unuttum bile
İnsanı depresyona sürükler
Sosyal hayatım zaten yok hiç olmadı
Sen neden muzdaripsin. Ben mesaiden 🙂
Maalesef ben iş hayatım sosyal hayatım aşk hayatım olmadan yaşlanıyorum
Hii. Sağlıksal bir problemin mi var dostum.
Aşamadığım şeyler var psikolojik değil kişilik yapımla alakalı olumsuz özelliklerim hayatımı da olumsuz etkiledi
Kötü etkiler
etkilemiyor yalnızlığa alıştım
Alistimm..
yok zaten :D
Aynı
Bakıyorum da site olarak derdimiz ortak valla.
Evet hepimiz zombi
Henüz kimseyi kollarımı sallayıp yalpalayarak yürümeye başlamadım. Ama bu yalnızlıkla 5 yıla kalmaz öyle bi şekle bürüncem heralde 😂
Olumlu
Biraz kötü