Sosyal hayatım yok bir şey yaşamadan tecrübe edinebilirmiyim?

18 yaşındayım yıllardır sosyal hayatım hiç birşeyim olmadı 20 25 yaşında birtakım arkadaşlarım yaşamadan sadece görerekte hayatı tecrübe edebilirsin diyorlar. dokunmadan hissetmek gibi geliyor banada ancak galiba doğru gibi yani o kadar asosyal insan görüyorum kimi olgun oluyor kimisi çocuksu ama olgun nitelikli olanlarıda oluyor sizce napmalıyım. bu yaşta. psikolojik tedavi alıyorum ama alıştım ilaç kullanmaya. ama yinede kötüyüm sosyalleşmediğim için bana ne gibi bir katkısı olur çevremde insan olmasının

Sosyal hayatım yok bir şey yaşamadan tecrübe edinebilirmiyim?
Cevapla