Yazım
Kışım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sonbahar ve kış 🍂❄️ Yağmurlu havaları baya seviyorum, dışarı çıkıp gezesim geliyor. Ama evde oturmayı sevmiyorum, çünkü hava kapalı oluyor ev kapkaranlık bunalım havası oluyor. bir şey daha ekliyeyim, yağmur yağarken rüzgarın çıkmasını sevmiyorum, elimde şemsiye oluyor ☔ bir anda rüzgar çıkıp şemsiyeyi ters çeviriyor kendimi rezil olmuş gibi hissediyorum millet bakıyor 😀 Nolmuş yani benim hatam değil ki rüzgar yüzünden allah allah
Soğuk ve kapalı havalarda boğuluyor insan evde duramaz
Aynen yaa depresyona girecek gibi oluyorum çıkıyorum dışarı geziyorum miss gibi 🙂
Bide sigara yaktınmı çok güzel oluyor soğuk havada sigara içmek
He onu bilmiyom sigara içmediğim için :)
Sigara içmiyorsan hiç içme boş ver bırakılmıyor sonra bende bırakamadım bi türlü
Yaz çok daha iyi
Adana’da kar yağmıyor ama sıcağı bitiriyor. Şehrimi o kadar da sevmiyorum bu yüzden, kar yağınca canın sıkılmasın diye karla oynarsın, kardan adam yaparsın. Adana’da sadece üşürsün ve yaz gelince yanarsın bu kadar
Benim için yaz mevsimi ama son bahar dönemi seviyorum, Bazı insanlar güneşli, sıcak yaz günlerini ve plajda geçirilen zamanı severken, diğerleri soğuk kış günlerini, karla kaplı manzaraları ve sıcak bir fincan kakao ile battaniye altında kitap okumayı tercih edebilir. Her mevsimin kendine özgü güzellikleri ve aktiviteleri var. Ama çok sıcak Temmuz Ağustos çekilmiyor.
Cevap
28Cevap
Yaz en sevdiğim mevsim ve taz gelsin istiyorum.
Yaz gelsin*
En çok sonbaharı seviyorum..
Son bahar
Yağmurlu soğuk kış garip hava kskdks ama rüzgar olmasınn, ferahlık miss
Rüzgar bozuyor herşeyi
Rüzgar olmazsa her şey daha güzel olacak
Jdjdjd saçın çokmu uzun
Anlamadım ne dediğini
Hm anladım
Sen hangi semtte oturuyorsun
Kardeş ülke
Güzel
Pek nadir hasta olursun.
Hava soğuk olmaz.
Kalın giyinmek zorunda olmazsın.
Hava şartlarına uymak zorunda olmazsın.
Deniz havuz vs.
Kısa giyinebilirsin.
Ve en güzeli manitayla piyasa yaparsın ndndndn
Aynen öyle en iyisi manitayla piyasa yaparsın
Eskiden olsa kış derdim ama yaş aldıkça yaz oldu. Soğuğu severdim artık nefret ediyorum. 😄
Son bahar cunku heryer islak oluyor bu durumda melki tomplamayi seviyorum
Sonuna kadar kış özellikle şişli havaları çok severim
Yaz tabikide kışında ayrı bir zevki var ama kışın kötü yanı çok fazla hastalanmak falan veya hayvanlar konusunda kışın bir çok hayvan zor durumda
Aynı fikirdeyiz
Yazin cıvıl cıvıl olmak varken neden kışın karanlığında bogulim yaa
Ayn öyle
Kış aylarını sadece kar yaparken seviyorum ve bir de soba başında takılmayı, ama yaz ayları genel olarak daha eahatettiğimiz aylar oluyor
Yaz mevsimi daha rahat, daha kolay şartlarda ilerleyen bir mevsimdi, yaz ülkesi olsak daha iyi olabilirdi.
Yaz aylarinda yasanilan seyler cok güzel oluyor fakat sicaktan nefret ediyorum. Kis bana daha huzurlu geliyor. O rüzgarli karli havalar icimi rahatlatiyor.
İkisininde farklı avantajları var ama yaz daha ucuz yaşanıyor kışın maliyetler artiyor
Kış insanıyım. Kötü kapalı havaları severim.
Karamsar yani
Hayır ilgisi yok. Hayata olumlu tarafından bakarım hep.
Hm anladım
kışı daha çok seviyorum
Sonuna kadar yaz
Yazı çok seviyorum sıcaklık hastasıyım
kışı sevmiyorum
Yazı severim
Yazı seviyorum çünkü hasta olmuyorum yazın.
yazı tabiki kışta donuyoruz
Yazın istediğini giy
Aynen ya
Önceden kışı severdim ama motorsikletim var ve ben kışın gezemiyom..
İlkbahar ✅
İlk Baharın ayrı bi güzelliği var zaten
Bende seçimimi yaptım işte orta 👍🏻
Güzel seçim senin gibi çiçeklerin ortaya çıktı zaman 🌸
Teşekkür ederim çok bilmiş 😂
Övmeyi bırak 😂
Övmekmi
Boş ver gitsin iyi akşamlar diliyorum
Sinirlenme hemen
İyi akşamlar
Sinirlenmek mi 😂 yok ya
By by 👋
Kışın çözüm var ama yazın sıcaktan bunalıyorsun
Yazında çözümü var
Kış tabi ki soru öu
Kış pek güzel değil bence sokakta yaşayanlar için
Onların yardımcısı Allah CC onlar üşümez Allah'ın izniyle
İnşallah
Sıcaktan nefret ediyorum
Sonbaharı.
Yazı daha çok seviyorum
Bahar daha güzel
Yazı tabikide Allah'ım yaz gibisi var mı ☀️
Değilmi yaz çok güzel
Her zaman yazzzzzz
Hiçbiri bahar gibisi yok
Yazı seviyorum
Yazı daha çok
Tabi ki yaz
Yazı
Kışı
İlkbahar daha güzel ama yaz diyorum
Yazzz
Yazım
Yaz mevsimi en güzeli sıcaktan zarar gelmıyor
Kış.
ben yaz adamıyım🤷♂️
Yaz.
Yazımı kışa çevirdin karlar yağdı başa Leyla 😂
Kış tabiki
Yazcıyız
Sonbahar
Yazı
Yazi
yazcıyım ben
Kış ayını severim
Yazı
Yaz daha iyi
Yazzzz
Yaz tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?