Yazı mı? daha çok seviyorsunuz yoksa kışı mı?

Ben yazı daha çok seviyorum kışı hiç sevmiyorum. Sadece yağmuru seviyorum. Keşke yazın da yağmur yağsa.
Yazı mı? daha çok seviyorsunuz yoksa kışı mı?
Cevapla