Allah aşkına açıkmayı okuyup yorum yaparmısınız kafayı yemek üzereyim şu anda psikoloğa da gidemiyorum?

  • Kafamda sürekli sevgilime veya eşime birisi sokakta falan birisi bakarsa gereken tepkiyi gösteremem diye çok korkuyorum. Şunu biliyorum her bakanla kavga edemeyiz ancak işte belli bir seviyeyi aşan olursa da gerekeni yapalıyız. İşte bu seviye nasıl bir seviye diye düşünüp sürekli kafamda senaryo kuruyorum. İşte şöyle olsa ne yaparım böyle olsa ne yaparım veya şu yapsa ne yaparım bu yapsa ne yaparım tanıdık biri yapsa ne yaparım gibi kafamda farklı senaryolar kurup sürekli düşünüyorum. Hatta bazen düşünüyorum bir karara varıyorum sonra aynı senaryoyu tekrar düşünüyorum farklı bir karara varıyorum o zaman da kafayı yiyecek gibi oluyorum zamanın da nasıl böyle düşünmezdin nasıl yanlış yaparsın böyle bir konuda yanlış yapılır mı diye. İlerde bu senaryolardan biri başıma gelirse gereken tepkiyi orada da veremeyecek miyim diye düşünüyorum bu sefer. Bu da canımı cok sıkıyor çıldıracak gibi oluyorum. Böyle bir durum da gereken tepkiyi gösterememekten çok korkuyorum ve sürekli kafamda senaryolar kurup duruyorum. Dediğim gibi bu senaryolara bazen karara varıp sonra başka türlü düşündün mü hepten çildıracak gibi oluyorum nasıl zamanın da yanlış düşünürsün diye. Ayrıca psikoloğa falan da gidemiyorum bazı nedenlerden dolayı ne yapmalıyım kafayı yemek üzereyim.
Allah aşkına açıkmayı okuyup yorum yaparmısınız kafayı yemek üzereyim şu anda psikoloğa da gidemiyorum?
Cevapla