Güçlü olmak kaya gibi olmak, sert, katı olmak mıdır yoksa darbelere karşı esnek olup yaşananları, bizde bıraktıklarını da kolumuza takıp yolumuza devam edebilmek mi?

Güçlü olmak kaya gibi olmak, sert, katı olmak mıdır yoksa darbelere karşı esnek olup yaşananları, bizde bıraktıklarını da kolumuza takıp yolumuza devam edebilmek mi?

Bence darbelere karşı esnek olmaktır.. yani kimse zaten taş gibi sert değildir sadece yeteri kadar acı çekmemiştir.. bazıları tabi ki de bunu çok iyi gizliyor yani mesela dışarıdan çok sert ve acımasız ya da soğuk ve mesafeli dururlar ama içlerinde aslında çok kırılganlardır.. çünkü insanlar zayıf gördüklerini daha çok eziyor maalesef.. bu yüzden bende ne yaşarsam yaşayım güçlü olmayı deniyorum.. yani acılara rağmen ya da olumsuz durumlara rağmen esnek olmayı deniyorum her zaman için...
bunu yapmak zorunda hissediyorum kendimi
Güçlü olmak sert, katı, kaya gibi görünmekle alakalı değil. Hele ki darbelere karşı hazırlıklı olmak veya esnek olmak hiç değil. Bana göre Güçlü olmak, her gün hedeflerimize doğru çalışmak anlamına geliyor. “Güçlü” olmak tek bir başarı deneyimiyle tanımlanmaz. Bu, bir hedefe ulaşmak için her gün sürekli olarak her şeyimizi vermekle ve bunu başardığımızda kendimizi daha da zorlamakla ilgilidir.
☺️🩵
Teşekkür ederim 🌸🩵
İnsan ne kadar sert olursa gelen darbeler de o kadar kolay kırar. Çünkü lastiği değil, taşı kırabilir insan. Lastik esnek olduğu için atlatabilir ama taş parça ponçik olur ve geri eski haline de dönemez
Thank ⁁ou 🫐
Cevap
5Cevap
Buğday başağı gibi olmaktır. Bazen eğilip doğrulmak ama sağlam kökle yaşama sıkıca tutunmak, yola devam etmek demektir.
Her tülü zorluğa göğüs gererken insan kalabilmektir güçlü olmak.
Kafaya takmamak güzel bir şey tabi ama başarabilene
Güçlü olmak, sağlam bir iç huzur ve tutkusu olmaktır. Kimse dokunamazsa kıramaz ki yıkamaz ki.
İkisi de aslında.
Darbelere karşı esnek olmak daha mantıklı.
darbelere karşı esnek olmaktır
Sen hangisisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?