Güçlü olmak sizce her zaman sert durmak mıdır, yoksa bazen kırılganlığını gösterebilmek midir?

Bence güçlü olmak her zaman sert görünmek ya da dimdik durmak demek değildir. Çünkü insan duygularını bastırdıkça içten içe daha da yıpranır. Gerçek güç, bazen kırılganlığını saklamadan ortaya koyabilmektir. Kırılganlığını gösterebilmek cesaret ister; “ben de insanım, üzülürüm, hata yaparım” diyebilmek aslında samimiyetin ve olgunluğun göstergesidir. Sert durmak ise bazı durumlarda işe yarar ama sürekli böyle yaşamak insanı yalnızlaştırır. Yani bence güç, gerektiğinde dimdik durabilmek, gerektiğinde de içtenlikle duygularını paylaşabilmek arasında denge kurabilmektir.
Güçlü olmak sizce her zaman sert durmak mıdır, yoksa bazen kırılganlığını gösterebilmek midir?
Cevapla