



Güçlü olmak gibi hedefim yok zaten güçlüyüm ve bunu biliyorum. ama her insan gibi benim de zayıf yönlerim var. bunun bilincinde olmam güzel bir şey
Güç olmak isteyip güçlü olunmaz zaten.. İçinde bulunulan şartlar bizi buna iter.. Yağmurdan kaçamıyorsan ıslanmayı, ayazdan kaçamıyorsan donmayı, ateşten kaçamıyorsan yanmayı öğrenmeli güçlü olmak için..
Çok şükür hepsini yaşadık..
Yaşadığım çocukluktan başlayarak yaşadıklarımı üst üste koyunca güçlüyüm matmazel eksik olduğum bir şeyler vardır illaki
Umarım o eksik olan yönleriniz kısa sürede tamamlanır 😊
Amin diyelim matmazel siz Adanalılara ne kadar benziyorsunuz soracaktım geçen unuttum
İlk defa Adanalılara benzeten biri oldu. Bilakis İzmirliyim 😊
Vallahi benzettim böyle kavruk kavruk😃
Teşekkür ederim 😊
İyi akşamlar matmazel
Huzurlu akşamlar beyefendi 😊
Teşekkür ederim matmazel
Rica ederim 😊
Kalinita matmazel
Cevap
9Cevap
Tespitlere katılıyorum. Sakin ve öfkesine hakim olan ve yeniliklere açık insan güçlüdür çünkü esasen zekidir ve gücü asıl olarak zeka besler.
Bir aile danışmanı olarak motive edici bazen böyle şeyler de lazım 😊
Harika tavsiyeler. Hasret kalıyoruz kaliteye baskına gelin şu siteye 😄👍
Ara ara inşallah 😊
💝☕🍰☀️
😊❤️🌹
Hayır çok hassasım maalesef güçlü olmayı çok isterdim
Hassas olmakta güzel bir meziyet
Güçlü olmaya gayem var. Çok çok güçlüyüm diyemem yine de güçlüyüm diyebilirim.
Çook duygusal olduğumu söylüyor herkes aşırı hiç güçlü değilmişim de öyle düşünmüyorum
Başarılı ve hayatla mücadele edebilmek için güçlü olmaktan başka şansımız yok...
Böyle bir gayem var ve başarılıyım.
Daim olsun başarıların 😊
Aminn
Evet güçlü birisiyim, metanetliyim vesselam.
Daim olsun 😊😊
Zor bir adamım.
Evet öyleyimdir
Hayatta her zaman güçlü olmak gerekiyor ama maalesef bazı durumlarda istesekte güçlü olmuyoruz
Evet güçlüyüm
Evet güçlüyüm
Güçlendik abla
Evet güçlüyümdür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?