
ne yapsam olmuyor boşa alıyorum akmıyor
Doluya koyuyorum dolmuyor..
Ne olsa ikna edemiyorum kendimi..
Her şey güzelken ve mutluyken
nasıl böyle birden tepetaklak gider hayatım..
ulan kimin tavuğuna kış dedim ben..
kendi hayatımda mutlu olmak istemiştim sadece..
tek isteğim bu iken..
ben mutsuzluğu kabullenemiyorum..
insanlar başına gelenleri yaşadıklarını kabullenmekte zaman zaman zorlanır çünkü ona göre bu durumu düşmesinin hiçbir mantığı yoktur belki kendince haklıdır ancak hayat sen plan yaparken başına gelenlerden ibarettir..
Ancak başına gelenler için nerede hata yaptığını arar durur bu durumun hayatın bir cilvesi olduğunu kabullenmek yerine hata aramak ya da suçu bir başkasına atarak bu durumu kabullenmemek onu güçsüz birisi mi yapar?
Yoksa kolayca kabullenip hayatına devam edebilen bir insan daha mı güçlüdür
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer