Gücünü göstermek mi zor, zayıflığını kabul etmek mi?

~Gücünü göstermek seni alkışlatır, ama zayıflığını kabul etmek seni insanlaştırır.

~Birini etkilemek için güçlü görünürüz; ama iyileşmek için zayıflığımızla yüzleşiriz.

Gücünü göstermek mi zor, zayıflığını kabul etmek mi?

#güçlüolmak

#yüzleşmek 🎈

Gücünü göstermek mi zor, zayıflığını kabul etmek mi?
Cevapla