Sosyal fobi, iletişim kurmakta zorlanmak?

merhaba, psikolojim çok bozuk ilaç kullanıyorum 6 aydan beri 8-9 sene önce baya bir ilerledi kendimi ifade edememeye başladım insanlara. Hep içim de kaygı korku Allah'a dua ediyorum ama ibadetlerimi 1 gün yapsam 2 ay boş duruyorum ne olacak halim zaten sosyal fobi hastaligim var üzerine gidiyorum iyilesemiyorum, aileme karşı güvenim yok bayram geliyor kimseyi telefonla arayamıyorum konuşacak hiç bir şey gelmiyor aklıma... Hiç bir şey yapmak istemiyorum herşeyden hemen sıkılıyorum hiçbir şey mutlu etmiyor birde arkadaş edinemiyorum başkalarının yanında hep kasılıyorum rahat cevabımı veremiyorum bana mesela bir soru sorulsa sorudan çok ne cevap vereceğime odaklanıyorum içimden ya cevabımı beğenmezse ya benim yanımdan gitmek isterse benimle bir daha konuşmak istemezse diye korkuyorum kimse yanıma gelmiyor sıkıcı olduğumu düşünüyorum kimseyle uzun sohbet kuramıyorum hep nasılsın nasılsın ki onları dinlesemde konuştuklarını algılayamıyorum anlayamıyorum o an çok heyecanlıyım neden böyleyim bilmiyorum hiç düzelemeyecek miyim acaba 8-9 seneden beri böyleyim?
Özel psikoloğa, psikayatriye gidin demeyin durumum yok😢
Var mı benim gibi olan çok üzülüyorum yalnız hissediyorum kendimi...

Sosyal fobi, iletişim kurmakta zorlanmak?
Cevapla