İnsanlarla konuşurken sosyal fobi, kaygı, ürperme, titreme?

Merhaba. Ben Ayşegül 21 yaşındayım. İnsan içindeyken çok yoğun bir endişe problemi yaşıyorum. Geçenlerde uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşımla buluştuk hani çocukluk arkadaşım desem yeridir. Kıza sarılırken tir tir titredim. Sonra yüzüme baktı gözlerini kaçırdı çok utandım.. bazen yolda yürümek bile işkence gibi geliyor, dizlerim kitleniyor ayağım yere sürtüyor düşecek gibi oluyorum. Yüzüm falan değişiyor. Konuşurken ağlayacak gibi oluyor ağız şeklim falan. Aynı durumu veya benzer şeyler yaşayanlar var mı?
İnsanlarla konuşurken sosyal fobi, kaygı, ürperme, titreme?
Cevapla