HAYIR HAYIR GÖZÜMÜN ÜSTÜNDE KAŞIM YOK ABARTMA YAA 🥹💕💕
Biri size iltifat edince nasıl tepki veriyorsunuz?
HAYIR HAYIR GÖZÜMÜN ÜSTÜNDE KAŞIM YOK ABARTMA YAA 🥹💕💕
genelde aynı iltifatı geri yöneltirler ya da inkar ederler, teşekkür eden normaller çok azaldı
Teşekkür ediyorum gülümseyerek. O bana iltifat etti diye aynı iltifatı karşılığında etmem. Çünkü yalakalık ve sahtelik olduğunu düşünüyorum bu davranışın.
aynısı
❤️
Kadınlardan iltifat alırsam tebessüm eder teşekkür ederim çünkü gerçekten içten etmiştir o iltifatı, kadın kadını kıskanır kolay kolay iltifat etmez hemcinsine. Erkek ederse güler geçerim djsjdks
Basit bir teşekkür memnuniyetsizliğimi belli eder mi diye düşünürüm. İltifat içi boş, öylesine söylenmiş, kişinin kendini belli etmek adına ortaya çıkardığı cümlelerden oluşur.
Karşıdaki iltifat edene göre değişiyor esasında.
Beğendiğim biri ise, teşekkür edip muhabbete başlarım, değilse teşekkür edip çok nazik olduğunu dile getiririm..
Cevap
38Cevap
Tepki vermiyorum, iltifatlar bana anlamsız geliyor.
ben mesela dümdüz söylemek yerine espriyle karışık söylerim dümdüz söyleyesim gelmez ve karşı tarafıda utandırmak vs istemem banada yapılınca öyle olmasını isterim
Olabilir tabii ama ben gerçekleri söylemeyi tercih ediyorum. Mesela güzelse güzel veya hoş hir yani varsa söylerim. Jest olsun diye iltifat etmem.
bende gerçekse ederim zaten ama espriyle karışık söylerim demek istediğimi direkt söyleyemiyorum
Anladim.
bana iltifat eden yok ki pek :D sadece arada karakterime iltifat ederler o kadar.. onda da utanır teşekkür ederim
Fotoğraftaki Volkan gibi bakıp tevazu gösteriyorum.
onu ben koymadım KS koymuş
KS de sıkılmış aynı sorulardan sjakahsj
Mesela çok güzelsin diyen olunca. "Estağfurullah o sizin güzel görüşünüz" diyorum
buda inceymiş
Mutlu oluyorum gülüyorum 😊 baba hayatımda ilk defa iltifat eden hanım efendi @KürkMantoluHayri ablamdır 😊
Önceden estağfurullah falan derdim ama sonra bir video gördüm. Ve bunun öz güvenden kaynaklığını gördüm o günden beri teşekkür ediyorum sadece
Teşekkür edip sen de çok güzelsin diye geri iade ediyorum iltifatı bunu yapmazsam eksik hissediyorum 😂
Kimin ettiğine göre tepkim değişir. Sevgilimse “Mutlu” olurum başkasıysa önemsemem
Hahahaha utanıyorum böyle dediğin gibi oluyır.
Ne adamlığımı gördün 😀😀
Geri yöneltmem ya da inkar etmem. Sadece teşekkür ederim. Anlamadım hata ben de mi?😄
İnsanın kendisine iyi bakması da karşısı ve kendisi için en iyi teşekkür bana göre
Evet mantıklı bir soru, ama ben teşekkür edip karşılık veriyorum mutlu olmuyor değilim yani
Valla mutlu oluyorum 😄 yiaaa şapşik diyesim geliyor 😄
Tebessüm ediyorum. Söyleyecek birsey bulamıyorum.🙂
Ben mala bağlıyorum, elim ayağım birbirine giriyor assdjdk
çok emek harcadığım bir şey ise bir miktar övünebilirim :)
Eyvallah başkan diyorum 😃
Teşekkür ederim başka ne diyeceğim ki
normal olan o zaten
Uzun zamandır iltifat almıyorum nasıl bir duygu unuttum.
Teşekkür ederim evet kendimi seviyorum değer veriyorum tabiki de öyleyim
Karşılıklı iltifat yarışması başlatıyorum ay sen daha güzelsin yok sen falan 😂
Ben bilmem inci ablana zor o anlar böyle şeylerden
inci abla demen çok yardımcı oldu tanımlamak açısından
Kem küm etmeye gerek yok teşekkür edip geçiyorum
Teşekkür ederim, ne dicem
Çok teşekkür ederim diyorum
Maksimum eyvallah der geçerim
gülümserim hoşuma gider
Sağol teşekkürler falan ne diyeyim baska
Teşekkür edip bende karşı tarafa iltifat ediyorum
Genelde güzellik gören gözde dir derim.🌺
Hangi konuda iltifat edildiğine göre değişir...
Teşekkür ediyorum ne diyim
İnanmadigim için gram etkilenmiyom
Tebessüm edip teşekkür ediyorum
İhihihi teşekkür ederim yaaa diyorum dhakydkatsk
Allah razı olsun diyorum
Bende iltifat ederim, iltifat hoşuma çok gidiyor
Korkuyorum genelde ve kabullenmiyorum iltifatı.
Bana kimse iltifat etmez ki
Teşekkür ediyorum yani kabul ediyorum iltifatı
Teşekkür eder geçerim..
boş yapma diyorum içimden
ayıp ediyosun
Sadece teşekkür etmek çok egoistlik geliyor
Utanıp teşekkür ederek konuyu kapatıyorum.
Onun iltifatı beni mutlu ediyor
Teşekkür ediyorum
"Yiaa şapşikk❤️"
Teşekkür ederim
Aynı şekilde
Öpücük atıyorum
Teşekkürler 🤗
Teşekkür ediyorum
Teşekkür ediyorum.
Teşekkür ederim
samimi ise teşekkür ederim
Eyw derim
Yemin et diyorum
Gülümsüyorum
Allah razı olsun
İnanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?