Size karşı iltifat edildiğinde nasıl tepkiler veriyorsunuz? Utanıp kızarıp teşekkür edenlerden misiniz? Yoksa egoistçe zaten biliyoruz diyenlerden mi? Ya da @Thauma gibi “Vışşşş” mı diyorsunuz?😂😂 kendisi öyle tepki veriyor da😂
Ne icin dedigine bağlı cidden böyle gözlerinin içi gülerek diyorsa tebessümle diyorsa gözlerime bakıyorsa teşekkür ederim ama öyle iltifatın arkasında " kanka" diye başlayan bir cümle kuruyorsa terslerim beni şımartıp isteğini söylicek çünkü :)
Yav fotoğraftaki hatunun gözleri ne kadar harika ya...
Ayrıca utanırım ben, iltifat edin ama utandırın beni. :/
Bu:
gif-finder.com/.../Cameron-Diaz-Thank-You.gif
ya da
Bu:
78.media.tumblr.com/.../...64KPjD1tdcoa6o1_500.gif
*Gecen bol olsun.*
Vışşş meali: ben iltifat pek sevmem dünya güzeli. 😄🦌
Cevap
77Cevap
Şöyle ki
İltifat eden kişiye göre değişiyor.. Yakın bir arkadaşım samimi olduğum biri ediyorsa biliyorum yeni mi anladın derim. Ama hoşlandığım veya benden hoşlandığını tahmin ettiğim bildiğim biriyse utanır teşekkür ederim bence bu daha doğru ökzleşmemek gerek
Hic samimi gelmiyor ve hic sevmedigim birşey iltifat o kişiden sogurum aniden
Egoistçe davranıyorum 😄 biliyorum bile demiyorum 😄 onun anlattığından daha FAZLA övüyorum kendimi 😄 ama sevgilim iltifat edince şoka uğruyorum NE diyecegimi şaşırıyorum bir tuhaf oluyorum o zaman 😄😄😄
Ciddi ciddi iltifat edildiğini düşünmüyorum genelde bu yüzden he biliyorum falan diyorum ama. Ciddiyse hemen kıpkırmızı kesiliyorum dudaklarımı ısırıyorum, ya da emiyorum, saçmalama falan geciştirmeye uğraşıyorum ( iltifat eden kız bile olsa )
Yaaaa demesene öyleee :') diye tepki veriyorum 😂
Teşekkür edip konuyu değiştiririm genelde 😄
İltifat eden kişiyle olan samimiyetime bağlı. Benim için herhangi biriyse eyvallah der konuyu kapatırım, sevdiğim ve samimi olduğum biriyse hemen onunla birlikte kendime iltifat etmeye başlarım fakat bunu şaka amaçlı karşımdaki zaten samimi olduğum için anlar. Bir de utanırsam belli etmemek için mütevaziliği elden bırakırım :D
Yok ya utanmam ne utanıcam, teşekkür ederim eğer madsi bir seye iltifat ettiyse daha iyisi sizin olsun derim 🤗🤗 Normal bir seye de o sizin güzel görüşünüz 😉
Şaşırıyorum bana mı dedi gibisine. Aynı zamanda utanıyorum ve teşekkür ediyorum.
İltifat gelince önce bir şaşırıyorum. Uzatmıyorum konuyu değiştirme gereksinimi duyuyorum, çünkü utanıyorum 😶
Mahcup oluyorum dilim tutuluyor bir şey diyemiyorum🙈 bir iki dakika geçtikten sonra teşekkür ediyorum.
Kimin söylediğine bağlı bir durum yakınlarım söylemişse espri yollu ukalalık yaparım ama aksi biri söylerse utanırım konuşamam
O kişiyle bagima bağlı. İs arkadasimsa teşekkür ederim ve ben de ona iltifat ederim bir konuda, arkadasimsa teşekkür ederim canımın içi falan derim..
Bana iltifat edildiğinde konuyu değiştiriyorum.
Türkiye'de erkek olarak kaçımız bir karşı cinsten iltifat duyuyoruz.
Direk yadırgarım, üstüme alınmam, bana mı diyor derim.
🍅🍅 yavaş yavaş bu sebzeye benzemeye başlıyorum. renk atıyorum hah
😂🙈
hani elmaydi...
Erkekten gelince garip gelir. İtici olur biraz. Kızdan gelimce ego tavan yapar.
Genelde utana sıkıla teşekkür edip sizin güzel bakışınız diyorum.. ☺😶🙈
utanırım çok gülümseyem gözlerimi kaçırırım teşekkür ederim ama içten içe hoşuma gider
Sıfır tepki, doğru olan da bu. Baskalarinin övgülerinden de, yermelerinden de etkilenmemek gerek.
Utanıyorum istemsiz bir şekilde. Ve konuyu değiştiririm ilgi odağı olmayı hiç sevmem.
İltifat eden kişiye göre değişir her iltifat edene tsk edemem yüz buluyorlar sonra
Utanıp tebessüm eden. bir daha duymak istemediğini belirten
Utanıp kızarıp teşekkür ederim ve hemen ardından konuyu değiştiririm
Kısa bir şekilde gülümsüyorum, onun haricinde bir şey demiyorum ya da yapmıyorum.
Biliyorum zaten bunları duymaktan bıktım diyorum
İçsel olarak bu utandıgımın göstergesi
Lütfen daha önce duymadığım şeyler söyleyin, diyorum 😎
Kendini tanıyan bir insan olarak zaten biliyorum derim :)
İltifatı sevmiyorum. bir daha sakın söyleme ! Diyorum.
Kişiye gore değişiklik gösterir bazen teşekkür ederim bazen de biliyorum derim 😉
Teşekkür ediyorum ve konuyu değiştirme girişiminde bulunuyorum 😊
Samimi biriyse "evet biliyorum" derim uğraşmak için. Genel olarak mütevaziyim.
Sevmiyorum iltifat, hemen utanıyorum konuyu değiştirmeye çalışıyorum.
Yok ya olurmu öyle çok abartıyorsunuz yınede tessekkırler
Kızarıp bozaranlardan ve konuyu değistirenlerden...
Normal davranmaya çalışırken dudaklarımın kenarları kıvrılıyor ve kahkahayı basıyorum
Utanıyorum teşekkür ediyorum egoistçe cevaplar çok itici
Uyandığımda da olur tabi ama
Mesela yaptığım yiyecekleri begendiklerinde. Aa ben yaptım ondadır diye simariklik da yaparım
Kimin neyi nasıl söylediğine bağlı tabi birazda
Teşekkür ederim ama bazen evet ben öyleyim falan diyorum
Salak salak sırıtıp teşekkür ederim (alışık değilim :D )
İltifat duymam. Duysam da inanmazdım.
Kim geceye iltifat eder ki?
Biraz egoistce oluyor ama biliyorum havasında oluyorum genelde bünye alışınca eskisi kadar mutlu etmiyor iltifatlar
İltifat çok alıyorum boydan postan kültür'den şu ks de güzel kız göremedim hepsi kısa boylu çirkin birisi meme acar ilgi çekmeye çalışır özgün olun kız ayoolar
Fazla iltifat edilmesini sevmiyorum teşekkur ediyorum
iltifat edilince dalga geçildiğini zanneden bir tek ben miyim :d
mahcup olurum ve daha nazik davranırım ben de karşıdakne sayı duyduğumu söylerim
İnsanların ne kadar yalancı ne kadar yüzsüz olduğunu bir kez daha anlıyorum. İçimden he aqq he diyorum. En iyisi benim
Genelde tesekkür ediyorum ama tepkisiz kaldigim da oluyor
Her şeye verilecek cevabım var ama iltifat edildi mi sesim içime kaçıyor😂😂
Ya ne bileyim bana iltifat edenler hakkında acaba dalga mi geçiyor diye düşünüyorum
Gülüp teşekkür ediyorum ve konuşmama devam ediyorum
Tepkisiz kalıyorum malum asosyal olmak bunu gerektiriyor
O senin güzelliğin diyorum😊 ama tabiii gözlerimin içi gülüyor😌😌 mutlu oluyorum.
Dilim tutuluyor sonuçta bünye alışık değil iltifata 😂
Utanıyorum gözlerimi yere dikiyorum ve öyle konuşmaya devam ediyorum
Yok kardesim daha neler sen benden daha yakisiklisin felan diyorum :)
Ben kırmızı oluyorum birden ve ateş basıyor. Böyle bir garip oluyorum ☺
"Hı hı evet tabi şimdi kapatalım bu konuyu" deyip başka bir şeylerden konuşmaya başlıyorum
Çok yüz vermemek lazım sonra götleri kalkıyor indirmek zor oluyor fazla şımarmadan hani saol falan daha ileri giderse ben bu tür konuşmaları sevmiyrum dersin
Yapmacık ise hiç gelmemiş gibi davranım. Doğru olduğunu düşünüyorsam sadece teşekkür ederim. Haricinde farklı bir tepki vermem fakat ikincilere iltifat etme eğilimi gösterirse sözünü keser ettirirken.
Teşekkür ederim ama ben bunun farkindayim diyorum genelde 🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar