Kendisi uzun zamandır arkadaşım ama ben istemiyorum aramızda bir şey olmasını. Her zaman destekçim arkadaş olarak fazlasıyla önemsiyorum ama fazlası olamayız. Devam edersem umut vermiş olur muyum?
benimde böyle bir arkadaşım vardı gerçekten bana çok değer veriyordu her anımda yanımda oluyordu iyisiyle kötüsüyle hep varlığını hissettirdi bana ve hep aslında bana karşı bi umudu vardı hiç pes etmedi ama ben hep yüzüne vurdum arkadaş olduğumuzu bunu kabullendi ama yinede bi ihtimali hep içinde saklıyordu ben he desem gelirdi ama bir yerden sonra o da sıkılmış olmalı ki başka biri ile sevgili oldu sonuç olarak erkekler elbet bir gün pes ediyor bu yüzden sen kararının hep arkasında dur her defasında ona hatırlat olamayacağınızı eninde sonunda pes edecektir
İletişimi kesmek abartı olur mu? Çünkü yaklaşık 2-3 yıldır böyle. Benim o dönemde sevgilim olduğunda da böyleydi hep. Arkadaş olduğumuzu fazlasıyla belli ediyorum her zaman.
2-3 yıldır sana karşı hisleri hep bu yöndeyse değişmeyecektir o zaman yani hep içinde bi umut barındırıyor olacak sana karşı hep içinde saklayacak seni iletişimi kesip kesmemek sana kalmış ama iletisimi kesmezsen bile sen ona umut vermiş olmazsın o hep seni içinde saklar hani belki bir gün.. hep bu şekilde bakacak her şehe
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence sen kararının hep arkasında dur
benimde böyle bir arkadaşım vardı gerçekten bana çok değer veriyordu her anımda yanımda oluyordu iyisiyle kötüsüyle hep varlığını hissettirdi bana ve hep aslında bana karşı bi umudu vardı hiç pes etmedi ama ben hep yüzüne vurdum arkadaş olduğumuzu bunu kabullendi ama yinede bi ihtimali hep içinde saklıyordu ben he desem gelirdi ama bir yerden sonra o da sıkılmış olmalı ki başka biri ile sevgili oldu
sonuç olarak erkekler elbet bir gün pes ediyor
bu yüzden sen kararının hep arkasında dur her defasında ona hatırlat olamayacağınızı eninde sonunda pes edecektir
İletişimi kesmek abartı olur mu? Çünkü yaklaşık 2-3 yıldır böyle. Benim o dönemde sevgilim olduğunda da böyleydi hep. Arkadaş olduğumuzu fazlasıyla belli ediyorum her zaman.
2-3 yıldır sana karşı hisleri hep bu yöndeyse değişmeyecektir o zaman yani hep içinde bi umut barındırıyor olacak sana karşı hep içinde saklayacak seni iletişimi kesip kesmemek sana kalmış ama iletisimi kesmezsen bile sen ona umut vermiş olmazsın o hep seni içinde saklar hani belki bir gün.. hep bu şekilde bakacak her şehe
Hayırlısı