Bundan sonra napmam gerektiğini nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum?

20 gün önce birisiyle tanıştım ben 3. Sınıfım ve onun okulu bitti burada 1 sene daha okuyacağım. Okuduğum şehir de yaşıyor normalde mesafe falan sorun olmaz ama başka şehire gidecek çalışmaya çok güzel anlaşıyoruz 20 gündür her gün sabah akşam beraberiz çok eğleniyoruz çok hoş çok tatlı birisi enerjilerimizin uyduğunu hissediyorum ama kendisi de araya mesafe girince yapamayacağımızı düşünüyor yanlış zamanda tanıştık çok geç tanıdık birbirimizi diyor.. Ben mesajlaşmayı pek sevmiyorum yani ne konuşcaz ha bire ha bire yüzyüzeyken iletişimimiz daha iyi uzağa gidince de bu sorunun devam edeceğini düşünüyorum o da mesajda soğuk konuşuyor kısa kısa cevaplar naptın nettin nerdesin bu şekilde olursa ilerlemez diye düşünüyorum o zaten bunaltılmayı sevmeyen biri bende karşımda ki insanı asla bunaltmam ama bi yerde ilgi de alaka da lazım sizce bu ilişkinin devamı için uzaktayken nasıl davranmam gerekiyor?
Bundan sonra napmam gerektiğini nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum?
Cevapla