Sizce özür dilemek zayıflık mıdır yoksa erdem midir?

ɾҽժ_աօʍɑղ'dan Hepinize keyifli akşamlar🦋💚

Sizce özür dilemek zayıflık mıdır yoksa erdem midir?

Bana sorarsanız özür dilenecek insana ve duruma göre değişir. Kimi insan vardır, özür dilenmesini değerli görür. Kimi insan vardır, özür dileme durumunu zayıflık ve acizlik alameti olarak algılar. Peki sizin için özür dilemek/dilenmesi ne ifade ediyor?

Evet bana göre zayıflıktır
Bence büyük bir erdemdir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız çok değerli teşekkür ediyorum elleriniz dert görmesin🥰🦋
Sizce özür dilemek zayıflık mıdır yoksa erdem midir?
Cevapla