Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Büyük konuştuğum ne kadar olay varsa bizzat eksiksiz yaşadım maşallah.
♥️😀
Bir kere yaşadım ondan sonrasında hiç büyük konuşmamayı öğrendim.
Cevap
35Cevap
Defalarca yaşadım hemde 🤦♀️o yüzden artık buna çok dikkat ediyorum..
♥️
Evet oldu ama çok değil.. sadece sigara içmem demiştim ve sigara içiyorum şimdi günde 1,5 paket :D ama mutluyum böyle iyi geliyor bana çünkü
Olmadı galiba ama olmayacağının garantisi yok
Hayır hiç büyük konuşmam. Her şey insan için derim. Bu nedenle olmadı hiç böyle bir şey.
♥️
Maalesef oldu büyük konuşmamak lazım asla dememek lazım en kötü şekilde öğrendim.
Yok dersem yalan olur.
Çok oldu ama pişman değilim en azından kendi bildiğimle hareket ettim.
Evet hatta yapmam dediğim şeyleri yaptım ve hayatımda en çok böyle gurur duyduğum yaptığımdan mutlu olduğum şeylerde onlar oldu.
Nasıl bi sihirse, olmuyor abi gerçekten olmuyor ya sakince, kimseye bildirmeden, büyük konuşmadan yapıyosam bi işi,100de 99 tutuyor
Evet daha önce büyük konuşup dediğimi yaptığım oldu ya da yapmam dediğimi yaptığım zamanlar oldu ama o da işte aile içinde mecburi durumlar
Evet yaşadım İstanbul'da yaşıyorum Kocaeli sanayinde hayatta çalışmam dedim 2 sene orada çalışmaya gittim 😅
Büyük konususrsan bu ilahi adalet de döner çıkarır karsina
Evet oldu ama sadece uzak mesafe ilişki konusunda. 😂
Evet yaşadım. Sana da tavsiyem kesinlikle büyük lokma yut ama büyük konuşma.
Çevremde büyük konuşup belasını bulanlar çok olduğu için büyük konuşmam hiç.
Uggfff somurtkan böyle şeylerden kayıtsız şartsız nefret ediyor nefffreeeeett!
Hayır olmadı ben asla büyük konuşmam, kendimi öyle havalı göstereyim falan demem
Eskiden evet, artık hayır, yo yo 😃🍀🗝️
♥️
Evet.. neyi asla dediysem başrol de oynadım
😀♥️
Genelde aşk konusunda ne konuştuysam başıma geldi 😩
olmazmı. o yüzden pek iddialı konuşmamak lazım iyi ya da kötü
Evet uzman olmam o ne diyordum arkadaşlarımla dalga geciyordum hemde fena halde şu an eğitimindeyim 😂😂
Sürekli, bu benim ata sporum😄
Aptalca bulduğum inanç sistemini kabullendim
ben inanmiyorum boyle seylere
Ahh ahh. Hepsini tek tek yedirdi bana 😥
Bir iki kez yaşasam neyse de :D
Aldatmam diyordum büyük konuşmuşum
Ne dddim ne konustuysam bir bir yasadim
Evet oldu
Hiç şaşmaz kesin yaşarım
Büyük konuşmadım
Cok fazla yasadim aglicam
Olmuştur illaki hatırlamıyorum
Evet çok yaşadım
Evet.
Mutlaka olmuştur ama direkt bir örnek veremem.
Sevgili yapmam diyoudm yaptım ayrıldım vjdjd
herkesin başına gelmiştir bu ya
Oldu
yaşadım illaki
Hayır
Olmaz mı oldu tabi
Oldu
Oldu
Evet. Peki sen?
Evet
Evet oldu.
Oldu..
Ihtimali var
Hatırlamıyorum
Olmuştur illa
Oldu maalesef
Ben yaşamam
olmadı
Asla demedikten sonra büyük konuşmuş olmam
evet ya
Evet oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar