Lisede bu kıza kim bakar ya demiştim. O kişi ben olmuştum 😅

Lisede bu kıza kim bakar ya demiştim. O kişi ben olmuştum 😅

Büyük konuşmaktan her zaman korkmusumdur çünkü konuştuğu yerden sınanıyor insan belki olmuştur benim de şu an aklıma gelmiyor atalarımız boşuna dememiş büyük lokma ye büyük söz söyleme diye ne demisseler doğru demişler.
Çok fazla asla diyip büyük konuşuyorum sanırım ama gerçekten çok eminim ben kendimden jdndjsnjs
Ay şey var sayılır mı enişteme abşamı asssla sana vermem gerekirse babamla konuşurum ablam seninle evlenmicek diyordum jdmdksm ama küçüğüm😂 sonuç evli 3 çocuklu bir ablaya sahibim😅
Sorma ya🙄ama enişteme az kül yutturmadım 😌 hahahs nişan çekiminde el ele tutuştular diye hesap sormuştum :D iPhone koyduk araya demişti😂
Teşekkür ederim 🌸💫
Evet o yüzden büyük konuşmamaya veya insanları yargılamamaya dikkat ediyorum. Ben aslında büyük konuşmamaya hep dikkat ediyordum ama yargıladığım ya da garipsediğim şeyleri de yapmaya başlayınca artık yargılamayı da bıraktım.
Ya bunlar olacaktı ama dedim ki kuzenimle asla olmam burada baya bir Allah imtihan etti bak sınav bakalım ne yapacaksın? bende yapmadım tabiki
Cevap
5Cevap
Evet geldi.. ben sigara içmem demiştim ama şu an günde 1,5 paket sigara içiyorum gerçi halimden memnunum pişman olmadım zararlı bile olsa
Ben evlilik adamı değildim derdim hep evlendim 🤦♂️
Büyük konuşmamak lazım kesin insanın başına geliyor.
çok ama çok spesifik olarak yaşadım, o yüzden bir daha öyle söylemlerde bulunmamaya ozen gosteriyorum
Tabi ki, bu sebeple söylediklerime özen gösteririm. :D
Hem de nasıl 😃. Ne dediysem yutturdu hayat
Aldatmam da hâlâ aldatmadim. Aldatilmam dedim karı kendi ile aldattı kfkskksks en enteresan şey bu
Daha gelmedi ama umarım gelmez
Yok. Büyük konuşmamaya çalışıyorum.
Evet, dersimi aldım artık büyük konuşmuyorum
Bu tarz şeylere inanmıyorum.
Evet geldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?