Marabalar 🌚 Büyük konuştuğunuz bir şey başınıza geldi mi hiç?

Marabalar 🌚 Büyük konuştuğunuz bir şey başınıza geldi mi hiç?

büyük konuştuğum herşeyi yaptım bir tane bile yok yapmadığım neye büyük konuşsam bi bakıyorum baş rolünde ben varım
‘kul kınadığını yaşamadan ölmezmiş’ o kadar doğru ki
o yüzden büyük konuşmaktan çok korkuyorum artık konuşmamay dikkat etsemde konuşuyorum ama daha dikkatliyim içimden söyleme düşünme diye telkinler veriyorum kendime sürekli
Cevap
35Cevap
Geldi evet sigara içmem demiştim ama içiyorum şu an. başka da olmadı zaten.
Büyük konuşursam başıma gelsin diye büyük konuşmuşumdur
Evet. 9 ay önce falan bidaha bu siteye gelmem diyip hesabı kapattım ama gene burdayım hahdhab
Geldi... Bir kişiye "sensiz yaşayamam demiştim." Ama yaşıyorum... :)
Gelmez mi çagırıyorum resmen dhdj yine e eminim kendimden djfj hep oyle konusurum
evet hemde 3 kez birincisi ailemden biri vefat ederse o evd eyasayamam dedim babam vefat etti 4 sene o evde yasadim ikincisi evlendiğimde aldatılırsam bosanirim dedim ama hala evliyim bosanamadim üçüncüsü 2sene çocuk yapmicam dedim evlendikten 4 ay sonra hamile oldugumu ogrendim hahah
Geldi. Kendimden küçük biriyle sevgili olmam dedim oldum 1 yaş küçük olması çok takılınacak bişe değil ama asla diyordum hep.😂
maalesef geldi o yüzden artık büyük konuşmuyorum. Yanlışlıkla büyük konuşacam veya birini kınayacam diye çok korkuyorum
Muhakkak gelmiştir ve gelir de . Benim de... Senin de... Onun da... Hepimizin de... O yüzden büyük konuşmamak lazım.
Eski sevgilime asla dönmem dedim, büyük konuşmamak lazımmış otogardan bile aldım ama tabi sonrasında yine yürütemedik...
Büyük konuşmak yerine, yerinde konuştuk başımıza bir şey gelmedi geldiyse bile belamızı aradığımızdandır
Maalesef geldi. O yüzden artık dilime sahip çıkıyorum.
Asla evlenmem diyorum ama zaman neler gösterecek, merakla bekliyorum.
Hayır gelmedi ama değer verip değersizleşen ben olduğum için kimseye yanaşasım gelmiyor şu an
Büyük değil ama istemiyorum dedikçe başıma geldi korktukca
Evet. Çay sevmem ve içmem dedim şimdi baya sevdim
Çoğu gelmedi :D ben hiç evlenmem dedim hala bekarım :D
Asla sosyal medya kullanmam ✅
Boş işlere vaktim asla olmaz✅
Hiç bir Kızla Telefonda tuşlarla yazışıp sanal sanal muhatap olmam✅
Büyük lokmaları çok sevdim ama büyük sözü hiç ağzıma almadım.
Yapmam ya da yapama dediğim her şeyi yaptım ve yapabildim bu durumdan oldukça memnunum.
Büyük konuşmakla ilgisi var mı bilmiyorum ama.
Kısa giyinmem diyordum artık kısa giyiyorum
Büyük konuşmam hiç ve yaşamadım öyle bir şey de.
asla dedigim her şeyi yasiyorum su an sakın büyük konusmayin duwnduns
evet hepsi geldi djkdf
Güzellikten başka ne geldi ki başına @paramparcalastik
Evet o yüzden konuşmamaya çalışıyorum.
Büyük konuşmuyorum sırf o yüzden
Evet büyük konuştuğum her olay başıma geldi.
Full HD projeksiyon ile izledim 😂😂
Asla terazi erkeğiyle olmam diyordum 🥺🥺
Evet genelde hepsini yedim
Ne zaman büyük konuşsam elbet onu yaşarım
Gelmişti.
yok gelmedi
kolay kolay büyük konuşmam
Bir degil çok şey geldi
Gelmez dediğim hersey geldi
Evet geldi maalesef.
Evet ya gelmez mi 🤦😅
Hatırlamıyorum belki gelmiştir
Büyük konuşmamaya gayret ederim 😅
Kesinlikle gelir.. senin geldimi?
Gelmedi
Hem de çok geldi
Geldi, yaşadım fazlasıyla.
Geldi..
Evet hepsi geldi, büyük konuşmamak en iyisi
Sizin geldi mi
Çokk
Geldi evet
Gelmiştir mutlaka
Gelmedi
Bilmem gelmiştir
Maalesef evet 😃
Konuşmam
Evet geldi
Geldi
Olabilir o kadar çok şey yaşadım ki
Oldu başıma geldi
Geldi maalesef
Geldi
Evet
Geldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?