Bugün daha iyi anladım ki benim için kimse gelip bir şey yapmicak kendimden başka kimsenin faydası yok?

Bunu dibine kadar hissettim bugün kimseden fayda yok kendin kazandın kendin ye öyle değil mi
Bugün daha iyi anladım ki benim için kimse gelip bir şey yapmicak kendimden başka kimsenin faydası yok?
Cevapla