Bu güne kadar herkese kendimi kullanırdım ne yapmalıyım? (UZUN AMA OKUYUN LÜTFEN) ?

Ben hayatımdan herkesi 2 yıl önce çıkardım gece gece eskilere bakasım geldi , silinen fotoğrafları geri getiren bir uygulama var, onu yükledim.

eskiden konuştuğum kişilerle (flörtlerimle, en yakın arkadaşlarımla) olan konuşmaların ekran görüntüsünü buldum. Şimdi o konuşmaları okudum ve ne kadar s@lakmışım dedim kendime, konuştuğum erkeklerin tek amacı c#nsellikmiş, yüzüme gülüp beni kullanmak! en yakın arkadaşlarım ise hep beni dışlamışlar şansımı bu sefer de sanaldan denemişim sana aşık olmaya başladım gibi cümleler kurmuşum onlardan da red yemişim. Sevgi aramışım herkesden istisnasız herkes den de red yemişim! yemediklerim ise c#nsellik peşindeydi istediklerini alamayınca ayrılmışız...

Geçen aylarda sanaldan yine sevgi ararken hiç yapmıyacağım şeyler yaptım c#nsellik konuşup açık seçik fotoğraflar attım çocuğun amacı bir tek oydu bunu bana da dedi ama ben s@lak olduğumdan herkesi kendim gibi iyi sandım

Yine Geçen ay başka birinden red yedim

Ben akılsızım, kafa yapım yok benim ben ne yapacağım hep sevgi ararken böyle oluyor insanlardan uzağım şu an ve hata yapmıyorum ve sosyal fobim var özgüven eksikliğim çıktı bu seferde ne yapacam bana akıl verin

Buraya kadar okuduysan teşekkür ederim

Bu güne kadar herkese kendimi kullanırdım ne yapmalıyım? (UZUN AMA OKUYUN LÜTFEN) ?
Cevapla