Ben hayatımdan herkesi 2 yıl önce çıkardım gece gece eskilere bakasım geldi , silinen fotoğrafları geri getiren bir uygulama var, onu yükledim.
eskiden konuştuğum kişilerle (flörtlerimle, en yakın arkadaşlarımla) olan konuşmaların ekran görüntüsünü buldum. Şimdi o konuşmaları okudum ve ne kadar s@lakmışım dedim kendime, konuştuğum erkeklerin tek amacı c#nsellikmiş, yüzüme gülüp beni kullanmak! en yakın arkadaşlarım ise hep beni dışlamışlar şansımı bu sefer de sanaldan denemişim sana aşık olmaya başladım gibi cümleler kurmuşum onlardan da red yemişim. Sevgi aramışım herkesden istisnasız herkes den de red yemişim! yemediklerim ise c#nsellik peşindeydi istediklerini alamayınca ayrılmışız...
Geçen aylarda sanaldan yine sevgi ararken hiç yapmıyacağım şeyler yaptım c#nsellik konuşup açık seçik fotoğraflar attım çocuğun amacı bir tek oydu bunu bana da dedi ama ben s@lak olduğumdan herkesi kendim gibi iyi sandım
Yine Geçen ay başka birinden red yedim
Ben akılsızım, kafa yapım yok benim ben ne yapacağım hep sevgi ararken böyle oluyor insanlardan uzağım şu an ve hata yapmıyorum ve sosyal fobim var özgüven eksikliğim çıktı bu seferde ne yapacam bana akıl verin
Buraya kadar okuduysan teşekkür ederim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer