Alarmdan önce uyananlarda kendine aşık kişilermiş 😂

Biri uyandırır 😍
Alarm ile uyanırım 😏
Alarmdan önce uyanırım, kendime aşığım 😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Alarmdan önce uyananlarda kendine aşık kişilermiş 😂

Birde bu vardı eskiden sabah beni uyandır diye tembih ederdik sabah erkenden kalkar arardı. Aşk aptallık ve şuur kaybı diyorum inanmıyorlar hadi ben sabah erken kalkacağım mecbur sen niye uykunu bölüyorsun mal 😂😂 kaldırmazsa sevmiyor olacakmış gibi ne değişik bir sevgi dilimiz varmış çağrı atma konusuna hiç girmiyorum bile hepsi birbirinden mantıksız :))
Ahahah güldürdün 😂 aşk aptallık işte 😂
Aptal aptal ortalıkta dolanmayın fazla gözüme batıyor :))
Aşkım a’sı kalmadı kim dolanıyor etrafta öyle 😅
Öyle deme hala dağlara aşkını yazanlar var kar kış demeden hemde ;))
Kimmiş o aptal 😂
Leyla olmaya niyetli ama Mecnun'unu kaybetmişler, dağ delmek isterken hiltisi kırılmış ferhatlar kurbağa öpmekten dudağı uçuklamış prensesler 😂😂
Ahahaha bıraksınlar bu aşk meşk işleri bak kimseye faydası yok işte😂😂
Güzel bir soru geldi aklıma bak senle yorumlaşırken kurbağa öpmekten dudağınız uçuklasa da öpmeye devam edecek misiniz :))
Cevap veriyorum dudaklarım daha değerli 😂 uçuk acısı fena üpmem 😒
Yanılgıya birden fazla düşmüş biri olarak bu cevabı vermen Sevindirici en azından kıymetini anladın sonunda ;))
Kesinlikle önce can sonra yine can 😅
Canlar üzerine alınıp nu yorumu farklı yorumlayıp can'ları çekecek bak:)) vrak bu işleri😂
Canların canlarını alırım 😂 kendi canım herşeyden öte önce 😎
İyi iyi seni kurtardık en azından sağlıklı bir bakış açısına yavaş yavaş giriyosun;)) aferin
Herhalde yanii bir insani iki kere yıkarsın aynı konuda ama üc olmaz olursa zaten kişi kendi aptallık eder😅
Alarm müziğim bile isyan eder cinsten
sabah sabah modunu düşürür bu insanın 😒 ruhum daraldı
🤣🤣🤣
Operasyon müziği mi yapsam
music.youtube.com/watch
Bunu yap 💃🥳
Tekmeyi vurur yataktan atarlar adamı bunu yaparsam 🤣🤣
Ahaha o niye 😅
Bazıları öyle genel kültür olarak biraz dar alanda
Kolumdaki saat ben uyanana kadar bileğimde titremese uyanmam imkansız : ))
O da sen uyanana kadar bırakmaz seni 😂
Çok akıllı zaten uyuduğumu biliyor ve uyanana kadar titretiyor kolumu, uyandığımda kesiyor 😂
Tenk yu : ))
Valla biri beni bacagımdan tutup atmadıgı sürece alarmda, aşkta, aşıkta, yedi düvelde uyandıramaz.😂
O uyku ya kendi bitecek, ya da gaps edilecek 😅
Cevap
42Cevap
Kendi kendime otomatik uyanirim.
Kendim uyanıp alarmı kapatan ruh hastası olanlardanım
Yani kendine aşık😂
Ne demezsin 🙄 kendimi bi kaşık su da boğmak istiyorum 🤣
O niyee ivar da kendine aşık biriydi 😅
Ne aşkı be ruh hastasıydı 😏
Alarmdan önce uyanırım ya da bazen alarmla ama ben mükemmellim onu biliyorum 😎😎
Al işte 😂 kendini övmesen olmaz 😂
Seviyorum kendimi napayım sevmek te suç olmuş 😂😂
Daha bugün bilem alarm dostum kaldırdı sağolsun 😅
Sağolasun 😅
Kendime aşık değilim ama alarm 5:40 a kurulu 5:38 de kalkıyorum bir haftadır
Zaten çoğu zamanda bir defa üç saniye çalar durdurur kalkarım
Akşam yatmayanlarin düzeni olmayanlarin sorunu uyanamamak :)
Kendi kendime uyanırım genelde pes edip… :)
Ama ben kalkmazsam da kedim saolsun beyefendi rutini bozulsun sevmiyor… gelir bi bakar iyi miyim.. 🤭
Alarmla uyanıyorum ama yanlız değilim 😄 sadece ilk kalkanım
Alarmla uyanıyorum
Alarm.. biri beni uyandiramaz.. aşırı gergin olurum.. kendim ya da alarm olacak
Bu aralar alarm ile uyanıyorum. Biyolojik vücut saatim henüz kış saatlerine alışamadı.
Komşunun kornasıyla🙄 aralıksız çalıyor mübareğin evladı😭
Artık alarm bile kesmiyor beni 6 da başlıyor alarm 7.30 a kadar yolu var 😂😂
Biri war ewet ama,
Alarım , alarım ulan :)
Alarm beni kaldıramıyorum.
Birine ihtiyacım var. Gerekirse bir bardak bile du dökebilrvek.
Yalnız yaşamıyorum ama evlenerken uyanani olduğum için maalesef ben milleti uyandırıyorum 😂😂
Günden güne yalnızlaşıyoruz onun için alarma devam.
Hiç belli olmuyor aniden sanki beni dürtüyorlar gibi bir uyanma hissi oluyor
Alarm ile uyanmayı tercih ederim. Sabah sabah telefon çalması konuşmak çok zor.
Alarmın 100 kez çalmasından sonra anca uynabilirim
Alarm ile uyananlardanım. Biri de olsa alarm ile kalkarım, güvenemem
Alarmı kurarım bazen çalmadan önce uyanırım nedense.. beş gibi😅
Kurduğum 12594736. alarmdan sonra uyanıyorum şükür ki
O zaman seni uyandıran alarmla uyanıyor. Ona da yazıl değil mi?
Alarmdan önce uyanırım ama buranın aksine kendime aşık değilim...
Ben kendi kendime uyanıyorum alışığım erken kalkmaya
Alarma ihtiyaç duymuyorum, kendim belli bir saatte uyanıyorum
Genelde alarmdan önce ama değişiyor
Kendine aşıkgillerdensin 😂
Diyosun
Didim 😂
Kendim durup dururken uyanırım hadi bakalım 😬
Kendine aşıkgillerden 😂
kendi kendime ponçik bedenim uyanıyor 😀
Kendine aşıkgillerden 😂
napim kendi kendime aşık olmaktan başka 🥺
Bende sendenim 😂
boş ver böyle daha iyi 😀
Bence dee 🥳💃
Alarmdan önce uyanıyorum ben kapatıp geri uyuyorum sonra Peder gelir
Alarm sağolsun , uyandırıyor beni her sabah
Hafta içi alarm ile, hafta sonu keyfe keder 🤭
Alarmdan önce uyanırım, kendime aşığım 😂
Alarm ile uyanırım
Alarm kuruyorum
Hayır ben uyanıp alarmı çalmadan kapatıyorum 😃😃
Alarmdan önce uyanırım normalde.
Alarmdan önce uyanırım ya
Kendiliğinden kalkan biriyim.
Alarmla kalkıyorum
bazen uyandırılırım bazen kendim uyanırım
Alarm ya da evdekiler uyandırır.
Hep öyle önceden uyanmak
Genelde alarmdan önce uyanırım.
kendim uyanırım, istediğim saatte
Alarm olmasa bittik.
Canım alarmım uyandırana kadar susmaz
Kendim uyanırım alarmda yok
Alarm uyandırır..
Umudumuz var kalk hayatım diyen bir ses için
Alarm kurmam zaten her sabah aynı saatte uyanirim
Biyolojik saat :))
Alarmdan önce uyanıyorum
Bazen annem bazen kendim
Istedigim saat kalkma ozeligim mevcuttur
Alarmla bile uyanmam ne gerek var
Alarm
alarm ile uyanıyorum
Bazen Alarm bazen kendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?