Alarmı erteledikten sonra 10 dakikalık uyku bazen iyi gelsede aslında insanı daha da kötü yapabiliyor. Hatta uyku bile değildir. Tribe giriyorum, ha çaldı ha çalacak diye😬🤦♀️😴😴
Alarmı kurarım ancak alarmın çalmasına 5 10 dakika kala kalkarım. Çok nadir erteleyebiliyorum :D. Ertelediğim zamanda o gün yapacağımı pas geçiyorum zaten uykuya devam ediyorum 💆♂️💆♂️
Alarmı kuruyorum geceden telefonu da uzanabileceğim yerden daha uzağa sehpaya koyuyorum. Çünkü kapatıp yatma ihtimali çok yüksek olan birisiyim. Özellikle de geç yattığım için. son zamanlarda 3 tane alarm kurmaya başladım. 1.'si hazır ol birazdan işe gitmek için kalkman gerek ama az daha yat alarmı. 2.'si, birinciden yaklaşık 3 dakika sonra çalan hadi yastığınla vedalaş alarmı. 3.'sü de yeterince sinirini bozduysam hadi kalk alarmı :D Bazen 3. yü kapatıp yatmışlığım da vardır. O yüzden 2 telefon kuruyorum. O daha da uzakta duruyor :D
ben alarm çok nadir kuruyorum aşırı yorgunsam mesala dün sabah erken kalkmam gerekiyordu mesai saatim değişmişti saat yedi buçukta kendiliğimden uyandım kendiliğimden uyandığım için sorun yok:)
Eskiden ertelemeden kalkardım ama artık kalkamıyorum. İnsan onu o gün uyandıracak bir sebep olunca tam zamanında kalkıyor ama her gün uyanmaya heves ettirecek bir şey olmayınca sürekli erteliyorsun zira kalksan da seni heyecanlandıracak bir durum yok
kalkmam gereken bir şey var ise telefonuma 10 tane alarm kuruyorum ayrı ayrı 5 dk ara ile hiç birisine uyanamayıp erteleye erteleye en sonuncusunu hissedip onda uyanıyorum
Hertürlü erteleyip uyuduğum için uyanmam gereken zamandan 1 saat öncesine kuruyorum alarmı böylece alarmı erteleyeip uykumu alıp tam vaktinde kalkıyorum !