"Son 5 dakika daha!" Diyip yatağa tekrar girmenin keyfini bilenler, elbette ki erteleyen kısımdadır. 🥲 Tabi bir de alarm çaldığı gibi gözlerini açıp yataktan fırlayanlar var. Onlara da bir maşallah demek lazım. 😲 Peki ya siz? 🙂 Alarm çaldığı an uyanır mısınız? Yoksa birkaç defa erteler misiniz? ⏰️
Alarm çaldığında ertelerim. Kalkacağım saatten 1 saat yarım saat öncesinden başlar alarmlar. Her 5 dakikada bir hepsinin de ertelemesi açık. Her birinin erteleme süresi de farklı. Hepsini kapatıp uyuyabilirim. Ama gariptir. Biri bana adımla bir kere seslensin uyanırım.
1 yılı geçecek belki de alarm kurmuyorum artık. Beynime komut verip kendimi otomatikman kalkacağım saate endeksleyebiliyorum. Alarm olayında sabah sabah çok geriliyorum çünkü. Bırak sabahı öğlen 2-3’e bile kursam inadına kalkasım gelmiyor hiç😅
Manyağım çünkü :D Her gün de kurarım daha erken kalkayım diye Nisan başından beri her gün istisnasız 11 de kalkıyorum 11 den geç kalkmadım daha :D gece 1 de yatıyom 10-11 de kalkıyom gece 5 te yatıyorum 10-11 de kalkıyorum What! :D
Genel olarak evet alışkanlık Askerden döndüğümde yine 6-7-8 gibi kalkabiliyordum da iyice alıştık yine tembelliğe :D alarm kurmak senelerdir var bende :D
İşe geç kalıp defalarca erteleme magduru oldum için beyin alarm çalmadan ya da caldıgı an kalkıyor Bide dışarı cıkmaya pek vakit vermiyorum ki hazırlanıp geri 5 dk uzanmayayım diye
Erteleme güven vermiyor, onbeş dakika aralıklarla alarm kuruyorum, bir saat öncesinden başlar 🥱 tekrar uyudum tekrar uyandım derken bir saat savaşıyorum telefonla, ben kazandığımda çalışmıyor olacağından alttan alıyorum mecbur... 😅