Kendimi çok kötü ve değersiz hissediyorum. Bu histen kurtulmak için ne yapmalıyım?

Hiç sevilmedim. Atanamadım işsizim. Yaşım 27 oldu. Çekingen bir insanım. Evde durdukça daha kötü oluyorum daha çok hata yapıyorum. Çirkin bir insan değilim. Özgüvensiz ve çekingen olduğum için bunlar başıma geliyor. Ama bu durumu nasıl düzeltebilirim? Bilmiyorum tavsiyeniz var mı

Güncellemeler
+1 yıl
Duygusal boşlukta olmam bana çok zarar verdi. Hiç sevgilim olmadığı ve hiç sevilmediğim için internetten amacı cinsellik olan insanlarla konuştum. Bu da beni daha da değersiz hissettirdi. Her şey çok ağır geliyor
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim arkadaşlar
Kendimi çok kötü ve değersiz hissediyorum. Bu histen kurtulmak için ne yapmalıyım?
Cevapla