Kendimi değersiz ve işe yaramaz hissediyorum bişey yapamıyorum. Bu düşünceden nasıl çıkabilirim?

Epilepsi hastasıyım %40 raporum var. Hafif nöbetlerim oluyor. Çok şükür çalışıyorum ama iş yerinde bana iş vermiyolar bilgisayar kullanmak nöbetimi tetikliyor raporda kullanamaz yazıyo. Ben hariç herkes çalışıyor. Kimisi çalışmıyor olmamdan rahatsz oluyo kimisi ise istediğim halde bana iş vermiyo. Bende kendimi iş yerinde işe yaramaz hissediyorum çünkü oturmaktan başka bişey yapmıyorum herkes çalışırken.
Kendimi değersiz ve işe yaramaz hissediyorum bişey yapamıyorum. Bu düşünceden nasıl çıkabilirim?
Cevapla