Sorum biraz uzun oldu sığmadı başlığa 😄 devamını burdan yazayım dedim 🤭 Dün ilişkilerimizin temelini oluşturan “İletişim” konusundan bahsettik biraz. Kurduğumuz diyaloglara farklı bir pencere açarak bir de bu açıdan yaklaştık. Kendimiz, eşimiz, çocuklarımız, anne-babalarımız üzerine bolca düşünüp konuştuk. Hepimizin gözünde öznel ve subjektif gözlükler vardır. İletişim kurarken, ilişkilerimizi yönetirken verdiğimiz tepkiler karşılaştığımız durumun yanı sıra o durumun bizim öznel dünyamızda nasıl yorumlandığı ile yakından ilişkilidir. Çoğu zaman dışarıdaki bir uyarıcıya tepki gösterdiğimizi zannederiz ama davranışlarımızı ve tepkilerimizi belirleyen, bizim o durumu nasıl görüp yorumladığımız yani gözlüklerimizdir. Bir de size sormak istedim durumları, olayları, yorumlarken gözlük takanlardan mısınız, yoksa gözlüksüz daha şeffaf görüyorum diyenlerden misiniz?

Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar