Aslında biraz düşününce hayvanlardan pek de farkımız yok değil mi?

Öptüğüm dudaklar, sarıldığım kollar, tuttuğum eller, parmaklarımı gezdirdiğim saçlar var. Şimdi ise görüyorum ki bana bir yabancı olmuş bunları yaptığım adam. Sanki hiç gözlerinin derinine dalmamış gibi, nefesim kesilene kadar dudaklarını öpmemişim gibi, ağlayarak birbirimize sarılmamışız gibi yabancıyız birbirimize artık... İnsanlık bu kadar yitirilemezdi sanırım. Efkarlıyım yine, şimdi bir köpek öldüren için adam bile öldürebilirim.
Güncellemeler
+1 yıl
Kalbinizi skiym
Aslında biraz düşününce hayvanlardan pek de farkımız yok değil mi?
Cevapla