Biz neden hayvanlarda farklıyız?

Gördüğünüz gibi dünyayı biz yönetiyoruz. Çok farklı bir türüz. Neden dünyayı aslanlar değil de biz yönetiyoruz. Tamam beyin verilmiş ama neden bize verilmiş bu üst düzey beyin , nasıl bize evrilmis acaba. Hayvanların bir mezarı yok mesela ama bizim var. Hayvanların dinleri yok ölüm sonrası bir inancı yok ama bizim var. Biz farklıyız. Sizce önemli miyiz insanlik olarak?
Biz neden hayvanlarda farklıyız?
Cevapla