Bakalım Kimler nediyor? :)
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bakalım Kimler nediyor? :)
Hayvanların da duyguları var ama bizim gibi farkında değiller. Ne rahatsızlar ne de farkındalar o yüzden nötrler belki hayvan olsaydık daha kolay anlaşabilirdik. Biz insanlar ise duygularımızı bastırabiliriz, yönetebiliriz, farkındayız yani. İnsanlara merhamet edip yardım da edebiliriz nefret duyup binlerce insanı öldürebiliriz de ve bunun iyi bir şey olmadığını bildiğimi halde yaparız. Güzel duyguları güzel kullanmak insanı insan yapar, kötü kullanmak hayvandan aşağı yapar ( aşağılamak için söylenmemiştir).
mesela sırtlanlar avlarını diri diri yiyolar bence hayvan olsaydık Hayvanlardan bir farkımız kalmazdı Hayvanlar hayatta kalmak için birbirini yiyor insanlarda kendi çıkarları için bir birini yiyor bazı insanlar hariç yorumunuz sorduğum soruya hiç uymuyor maalesef belliki insanların bazıları canınızı sıkıyor :
İşte diyorum ya, onlar bu davranışların iyi ya da kötü olduğunun farkında değiller. Kendi fıtratlarına göre yaşıyorlar. Bir tavuk gidip hiç alakadar olmadığı başka bir canlıya zarar vermez en fazla solucan öldürür. Hayvan olsaydık gerek doğaya gerek birbirimize bu kadar zarar vermezdik.
Çok güzel Anlatmışsın ama Bizim Doğamız gereği böyle birbirimize nankörüz Anlamadığın kısım burası 5 parmağımız var bak bakıyım 5 si de Aynımı Bizi de böyle yaratmış yaratan 2 seçenek vermiş ya iyi ol ya da kötü Çoğu insanlar Kötü Azınlık ise iyi Durum bundan ibaret
Cevap
1Cevap
Hayvanların duyguları var zaten. o zaman robot olurduk ya da yapay zeka
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?