Özel hayata müdahale mi etmiş oluyorum sizce? Yoksa kızmakta haksız mıyım?

30 yaşındayım oda 19 yaşında salonda tanıştık birlikte gidip geliyoruz. Mahalle arasında bir salon bir kac kişi geldi selam verdi çocukluğunu biliyoruz dedi başıma bela oldular dedim kimseye selam verilmez burada. Neyse bu da birgun geldi adamın birisinden boks deri aliyor ücretsiz adamın canı sıkılıyor söylüyor kabul edenlerle çalışıyor. Geldi bana diyorki leg press yapma kizlik zarın bozuyor dedi. Bende sinirlendim dedim terbiyesiz hadsiz o kim oluyor seninle böyle konuşuyor izin verme dedim. Baba gibi abi gibi yaklaşıyor bana dedi. Saçmalama ne baba abisi baban senin kizlik zarıni ağzına alır mu saf mısın uzak dur dedim. Küçük biraz koruma iç güdusuyle söyledim. Neyse küstü sildi numaramı görüşmüyoruz. Bugün spor hocam geldi birlikte geliyordunuz ne oldu dedi dedim böyle böyle o hadsizlik etmiş bende kizdim kırılmış bana silmiş numaramı. Spor hocasıda özel hayata karışıyorsun herkes istediği ile görusur dedi. Bende büyüğüm ben uyardım kuserse küssün dedim çıktım. Haksız mıyım sizce kim haksız? Gerçekten özel hayata müdahale mi bu

Özel hayata müdahale mi etmiş oluyorum sizce? Yoksa kızmakta haksız mıyım?
Cevapla