4 tane halam var ve en küçük halamın yaklaşık 10 yıldır evli olduğu bir adam var. Kişilik olarak kötü denebilecek biri değil, hatta genellikle şakacı, güleryüzlü biri; ama nedense bana karşı çoğu zaman sokak çocuğu muamelesi yapıp tiksinerek yaklaşıyor. Hatta kısa bir süre öncesine kadar onun yanındayken kendimi iğrenç biri gibi hissediyordum. Örneğin; bir keresinde hep birlikte dedemgilde oturuyorduk ve o da sonradan dışarıdan geldi. Tek tek herkesle tokalaştı, sıra bana geldiğinde ise çaktırmadan sol elini uzattı. Bir keresinde de babamın dükkanında yemek yiyecekken yanlışlıkla onun ekmeğini benim sanıp elimi değdirmiştim, sonra benim elimin değdiği yeri koparıp çaktırmadan masanın bir köşesine attığını fark ettim. Birkaç kez ise dükkanda ona bir şey verdim, eline aldıktan bir süre sonra lavaboya gidip ellerini yıkadı. Babam ayrıca bir süre hayvancılıkla da uğraştı ve eniştem bana yaptığı muameleyi sadece çiftlikte çalışan, adeta temizlik nedir bilmeyen çobanlara yapıyordu. Şimdi ise ondan resmen nefret ediyorum, onunla konuşurken o her ne kadar güleryüzlü olsa da ben sert veya soğuk bir yüz ifadesiyle bakıyorum. Bugün ise dedemgilde soda içecektik. Sodaların neredeyse hepsi sadeydi, sadece 1 tanesi limonluydu ve ben limonlu soda aldım. Sonra o halamın 10 yaşlarındaki kızı " Ben limonlu soda istiyorum " dedi. Aslında başkası olsa kendi sodamı ona verirdim, ama içimden " Ben o g. Zekalı adamın çocuğuna ne diye iyilik yapayım? " diyerek vermedim. Sonra sırf onun için bakkala gidip limonlu soda aldılar. Sizce enişteme böyle davranmakta haksız mıyım? ( NOT: Atlattığım bir travmadan dolayı 5 yıl öncesine kadar gerçekten bakımsız, kirli biriydim; ama 5 yıldır bakımıma çok özen göstermeye çalışıyorum. Bu aralar istisnasız her sabah uyandığımda duş alıyorum, saçlarımın temizliğine neredeyse hiç kimsenin göstermediği kadar özen gösteriyorum, ama o adam hâlâ ara ara da olsa öyle davranmaya devam ediyor. Öyle olmadığında ise ondan intikam almak için ona nefretle bakıyorum.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bazen insanlar sebepsiz yere birşeyler yapiyor olabilirler. Bu sende travma olarak bile kalabilir. O yuzden onun oldugu ortamda durmamaya calis. Haklisin bir insana boyle davranilmaz. 5 yil onceki sana karsi boyle yapiyorsa derhal hayatindan cikar. Neler yaşadığını bilmeyen bir insan ile ayni masayi paylasmanin bir anlami yok. Birisine soylemeye de gerek yok direkt sil onu hayatindan. Ayni şeyleri yapmana ya da intikam almana hiccc gerek yok. Sen ondan uzaklastikca o da eminim farkina varir. Umarim iyisindir💝
Teşekkür ederim, iyiyim. Ama ben intikam almayı çok ama çok seven biriyim ve o adamdan da çocuklarından da ( kuzenlerim demiyorum ) elimden geldiğince intikam almaya çalışacağım.
Bence sessizlik en buyuk intikamdir. Her ne olursa olsun.
Ama ben sessiz kalmayı sevmem, ses çıkarıp sesimin karşımdakini etkilediğini görmek isterim.
Mesela o halamın 1 tane 10 yaşında, 1 tane de 4 yaşında olmak üzere 2 tane kızı var ve o kızlarını ağlatsam aşırı derecede mutlu olurum. 😁
O zaman orasi size kalmış. Ama yapan kisiyle sorumlu tutun bence çocuklarin bir sucu yok cunku.
Bugün limonlu soda isteyen kızı da 4 yaşındaki kızıydı ve bile bile vermedim.
O zaman orasi size kalmış. Ama yapan kisiyle sorumlu tutun bence çocuklarin bir sucu yok cunku.
Sonuçta o çocuklar da o adamın çocukları.
Tamam da ne olursa olsun cocuk sonucta iradeleri henuz tam oturmamis size herhangi bir sey soyleseler ya da yapsalar bunu ailesinden goruyor olacaklar o yuzden intikam istiyorsaniz adamdan alin ocunuzu ben boyle düşünüyorum
Adamdan da almaya çalışıyorum. Mesela bir keresinde pandemi döneminde eniştem dükkanda yalnız duruyordu ve ben de evde boş boş oturmamak için dükkana gidiyordum. Gittiğimde ise çayı çok sevdiğim için kendime çay demliyordum. Bir süre sonra adam bana ' Vakalar yükseliyor, bilmem ne bilmem ne " gibisinden şeyler söyleyerek artık dükkana gitmememi söyledi. Ben de en sonunda bir akşam dayanamayıp dedemi arayıp o adam için ağzıma geleni saydım. " Benim babamın dükkanında beni istemiyor, o da kim oluyor? Benim lafım pek etkili olmaz, o yüzden siz onunla konuşun. Artık canımı sıkmasın. Bana resmen sokak çocuğu muamelesi yapıyor " diye bağırdım. Sonra dedem adamı aramış. Ertesi gün dükkana gittiğimde ise kuzu gibi oturuyordu. Sonra büyük kızı dükkana geldi ve bana " Sen babama niye kızıyorsun? " dedi. Ben de bir şey demedim, ama deseydim onun da kalbini kırardım.
Bazen de cok dusunmemek gerek. Boyle insanlar hep var var da olacak o yuzden onu dusunmek yerine derin nefes alip hayatiniza odaklanin
5 yıl öncesine kadar " Allah sessiz kalan kullarının yerine ses olur " diye düşünüp genellikle içime atıp ses çıkarmıyordum, ama sonra bir anda büyük bir değişim geçirdim ve o güne kadar ufacık da olsa kötülük yapmış herkese karşı düşman kesildim. Şu anda ise hayatıma odaklanmak yerine beni üzenlerin hayatında iz bırakmak istiyorum.
Sizin tercihiniz ama hayat nefret dolu olmak icin cok kisa. Icinize arin demiyorum birakin gitsin içinizdeki o nefret.
Ben de bırakıyorum işte kardeşim ve bırakınca genellikle insanları üzerek içimin yağlarını eritiyorum. 😁
Bu da farkli bir bakis acisiymis gercekten😃
Yani bırakıyorum, ama boşluğa bırakmak yerine canımı sıkanlara bırakıyorum. Mantıklı değil mi? 😂
Bu tarz seyler icin fazla yasli hissediyorum intikam öç vs o yuzden anlayamiyorum birazcik affedin😊
Peki, önemli değil. Ayrıca tek amacımın sohbet etmek olduğunu da belirtmek isterim. Yani yanlış anlama.
Tabii ki asla yanlis anlamam sadece cok enerji dolu bir insan gibi gorunuyorsunuz ben pek uyum saglayamiyorum enerjik insanlara 🥲
Yani sohbet etmek istemediğini mi söylemek istiyorsun? 😁
Hayir sadece karsi tarafa negatiflik yansitiyorsam sebebi o demeye calisiyorum.
Sadece fırsatını bulmuşken içimi dökmek istemiştim, yanlış anlama.
Hayir sadece karsi tarafa negatiflik yansitiyorsam sebebi o demeye calisiyorum.
Hayır, merak etme. Herhangi bir negatif enerji vermiyorsun.
Ne demek asla oyle düşünmeyin insanlari dinlemeyi seviyorum derdinizi paylaştığınız icin de teşekkür ederim. Umarim hic bir olumsuzlukla karsilasmazsiniz. Herkesin dinlenmeye konusmaya ihtiyaci var
Teşekkür ederim. 😊
Birbirinizden hoşlanmadığınız belli. Bence sen eniştenle pek bir araya gelme. Kendi içinde de böyle kin güdüp düşmanlık besleme. İnsanları olduğu gibi kabullenmekte ve işine gelmiyorsa da iletişimi tamamen koparmakta fayda var.
Yani sence o da benden mi hoşlanmıyor?
Özellikle son zamanlarda aşırı derecede nefret ediyorum, hatta onun yüzünden halama karşı olan tavrım bile değişti.
Çok iyi yapmışsın hakediyor yüz verme
Ama pis derken eskiden ne kadar pistin
Yani biraz fazla kirli pasaklıydım, ama psikolojik bir travma atlatmıştım ve o yüzden öyleydim. Ama bu hiç kimsenin umurunda değildi...
Ama nasıl pistin ki hala öyle zannediyor demek ki
Yani yüzüm bazen kirli olurdu, saçlarım genellikle yağlı ve kepekli olurdu; ama son 5 yıldır aşırı derecede titiz davranmaya çalışıyorum. Hatta son zamanlarda hava sıcak olduğu için her sabah duş alıp saçlarımı yıkıyorum, duş alıp saçlarımı yıkamadan evden dışarı çıkmıyorum.
O kendine baksin sende ona yuz verme
Zaten vermiyorum, hatta dün yine amcamgile gittik ve oturacak yer olmadığı için onunla yan yana oturduk. Tam karşımda da babaannem oturuyordu. Ben onun yanına oturduğum için çok gerilip kendimi olabildiğince ondan uzaklaştırmaya çalıştım. Galiba babaannem de bunu fark etti ve bana kaş göz işareti yaptı.
Hmm