Sessizce ortadan kaybolmak mı yoksa vedalaşmak mı en iyisi?

Sessizce ortadan kaybolmak mı yoksa vedalaşmak mı en iyisi?

Giderken haberdar etme isteği vardır hani, gidince kim önemser diye merak edip...

Bir de sessizce, kimse duymadan, belki de aylarca farketmeden, kaybolmak, gözden ve gönülden...

#sessizce #ortadankaybolmak #vedalaşmak #ks

Usul usul kaybolmak 🔇
Giderken haberdar etmek 🗣️
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
@Esra_bayram @inciitanesiii en özel teşekkürlerimle 👋😇
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgili dostlar, herbirinize cevaplarınız ve beğenileriniz için kalbi duygularımla teşekkür ediyorum 👋😄 Benim bu konudaki fikrim, hatrı bulunan insanlarla vedalaşıp, istenmediğim yerlerden usulca ayrılırdım.
Sessizce ortadan kaybolmak mı yoksa vedalaşmak mı en iyisi?
Cevapla