Vedalaşarak ayrılmak mı yoksa bir anda ortadan kaybolmak mı karşı tarafı daha az üzer?

Bugün hiç istemeyerek bir takım sebeplerden dolayı internetten uzun bir süredir konuştuğum ve çok alıştığım birinden ayrılmak zorunda kaldım. Hiç haber vermeden sildim hesabımı çünkü vedalaşsam daha çok acı çekecektim. Sizce böyle ayrılmam onu daha mı az üzmüştür yoksa vedalaşmam mı lazımdı?
Vedalaşarak ayrılmak mı yoksa bir anda ortadan kaybolmak mı karşı tarafı daha az üzer?
Cevapla