Görsel, göründüğünden ziyade gördüğünü ifade ediyor ama olsun 😂 Sizin aynada gördüğünüzü değil nasıl göründüğünüzü soruyorum🤔

Görsel, göründüğünden ziyade gördüğünü ifade ediyor ama olsun 😂 Sizin aynada gördüğünüzü değil nasıl göründüğünüzü soruyorum🤔

Onu görenler bilir ben ne bileceğim 🥴 sence kaçım 🥴 (onu garı ilen ben bilirüm) diyen dayının videosunu atacaktım ama biliyorsun durumu. Yaylada her yerde 4.5 G çeken İnternet bizim eve girince H yi zor görüyor 🥴
Nunum Nunusu hangi yaştaysa o yaştadır💃🥳 Biz hep 19'uz😎😂
Ruhumuz evet 😂 ama eklemlerim ve alın çizgilerim 19+19 diyor bana benim için sanki 😂
ahahahhaha aga beee 🚬 😂 Seninki kilodan dolayı 88 olsan 28 olacaksın🤔 Taşa döneceksin bak ciddiyim 😂😂 Taş gibi nunu diyecekler 😂
Heykel sanacaklar beni 😎💪😂
88 hayal be nunu 😂 98 hedefliyorum ama. İnşallah abur cuburu bırakacağım. Onu bırakırsam kalori açığı oluşur bende. (bırakmadı) 😂😂
Seni kaçırıp bağlayıp aç bırakıp zayıflatacağım 😎 konum at bana kaçırcm seni 88 olacaksın 😂
Benim zayıflamak için, babamın da sigarayı bırakmak için böyle bir yönteme ihtiyacı var cidden 😂😂
Yılbaşından sonra yediğime içtiğime dikkat etmeye başlayacağım. Eğer çekilişten 500.000 lira filan çıkarsa bana 😂
( unuttu ) demeyi unuttun 😂😂😂
doğum gününde başilıyodun aylar yıllar geçti yahu 😂 Yılbaşı çıkarsa onla yiyip iççez ne diyeti 😂
O zaman da başka bahane ile erteleyeceğim 😂 yılbaşından sonra da senin doğum gününü başlama günü kabul ederiz 😂
Olmuyor nunu olmuyor. Bedenim enerji istiyor mecbur yiyorum 😂 benim yağları yakmam için bolca boş vaktim, diyet ve spora eşlik edecek bir arkadaşım ve bana 6 ay yetecek paramın olması lazım 😂 6 ayda 108 den 95 e filan inerim yeter bana 😂
Bahane para etseydi senden zengini olmazdı 😂😂
Ne olur ne olmaz ben kenara bol bol atayım. Bakarsın ilerde değerlenir. 😂
ahahhaha eskiden buralar dutluktu deriz sonra dimi nunu 😂
Yaa hüzünlendim sen öyle deyince 🥺 bir gün arkamızdan "buralar eskiden hep nunuluktu" diyecekler. 😂 😂
Elbet bir gün tükeneceğiz şarkısını açıp hüzünlenesim geldi🥺😪 5 yıl sonra bugün nerede olacağız acaba🤔 nunum nunusunu unutacakmı 😪
18 Ekim 2028 saat 22.10 🤔 unutmazsam bu tarihte sana ulaşırım 😂 unutursam sen ulaş. Soruyu beğenip elimin altına alıyorum. Hesaplarımız aktifse buradan bildirim gönderirim 😂😂
Ben senin bir sorunu daha sevdim diye işaretlemiştim. İçinde ne vardı acaba 🤔 gidip kontrol edeceğim. 😂
Ohooo ozaman hala girer miyim ki bence girmem 😂Benim her sorum sevilmeye layık ama sen seçmece yapıyosun diye trip atayımmı sana haaa atayım mı😂😂
Atma banaağğğ 😂
Ben sevdim butonunu tekrar uğrayacağım görüş ve sorular için kullanıyorum sadece.
Senin bundan başka iki sorunu daha sevdim. Birinde bana nostalji yaptıran sarkıkarı paylaştım. Diğerinde de içinde senin ve benim doğum günlerimizin, nunuluk günü ve 10 kuruş ödeme gününün rakamlarıyla yaptığım çekilişlerin biletleri var 😂 o biletleri de not alacağım. Belki onlara da ikramiye vurur 😂😂
Ne demek atmağğğ🙄 Nunu nunusunun tribine muhtaçtır diye sözü bile var🙄😂
Allahım ne kadar romantik bir nunu 🫠😂😂😂
Benim o sorudan niye haberim yok unuttum herhalde🥺 bana link atsana🤔
Yaaa şu an sinyal sıkıntısı yaşıyorum biliyorsun. Ağız tadıyla trip atabilmen için 4.5 g olmamı beklersen senin için daha iyi olur 😇😇 hep seni düşündüğüm için yani 😂
Nasıl unutursun 🙄 ya o biletlere yüksek miktarlar çıkarsa 🙄🙄
Tam çekince haber ette niye gözünün üstünde kaş var diye trip atayım 😂😂
Ben unutsam sen unutmazsın sana güveniyorum nunu 😂
Haber vermeyeyim. Sen kendin anla internetin çektiğini artık. Sonra niye haber vermedin der trip atarsın. Daha güzel ilerler oradan trip 😂😂
Diyosunnn🤔 Tribin kokusu burnuma geldi🤤🤤😂 Olur olur atarım sakın haber verme 😂
Unutmazsam haber vermem 😂😂
Bı nasıl bir cümle böyle 🤔
civciv yumurta olayına yenisi eklenecek gibi 😂
Nesilden nesile küçük çocuklar dillerinden düşürmez artık.
Unutursan mı haber vermezsin unutmazsan mı haber vermezsin diye 😂 😂
Neyse. Unutursam zaten haber veremem. Unutmazsam da bilerek haber vermeyeceğim. Kaptık yine tribi 😎😂
Benim tribim meşhurdur😂 Herkese atmam kıymetini bil 😎😂😂😂
Allah razı olsun. Yılbaşı biletine büyük ikramiye vursun inşallah 😂
Öyle bir şey olursa beni unutma inşallah 😂 iban bilgim sende mevcut inşallah 😂😂
1 yıl olduğunda silinecek iban bilgisi o zamana kadar mevcut 😂
Yılbaşında hala zaman var öyleyse 😎 2 ocak 2024 tarihinde telefonuma gelen 61 milyon liralık bir bildirim ne kadar mutlu eder beni bilemezsin 😂😂
çıksa aklımı kaybedeceğim için unutabilirim 😂😂 ama sana çıkarsa sen beni sakın unutma nunu olur mu 🥺
Bilet muhtemelen senin elinde olacak 🥴 unutmam mümkün değil o yüzden 😂 sabaha kadar 100 kere ararım seni. O gece uyku yok 😂😂
ahahahahah bana güvenebilirsin nunu 😇 çıksında uyumayalım yaa ben sevinçten kafayı yemek filan istiyorum 😂
Aman bileti yanlışlıkla cebinde unutup makineye atma da 😂 veya yerini unutma 🥴 veya heyecandan titreyen ellerinle yanlışlıkla yırtma 😳 ona gözün gibi varsın dimi diyeceğim ama sen gözlerine de iyi bakmadın ki 😱😱
Bizim komşu kocası maaş çekmiş ceketin iç cebindeymiş kadın sen al makinada yıka hepsini😂😂😂 paraları tek tek kurutmuşlardı 😂😂
Gözlerime kötü mü baktım miyopum diyemi diyosun 🙄
Yaa benim babam da hep nakit taşır üzerinde. İki kere düşürdü cüzdanı içinde yüklü miktar varken. İkisinde de bir şey olmadı bulundu. Ama üçüncüde kurtulamayacak gibiu geliyor 😂
Bak dalga geçmiyorum haa 🥺 benim de gözlerimde astigmat var bulanık görüyorum 🥺 sağlık bu olur öyle şeyler 🥺
Ama o kadar bulanık görmeme rağmen nunumu ne kadar da net görüyorum 😇 nunu bu suyun bulanık halini hayal dahi edemiyorum 🥴🥴😂😂
Suyun bulanık haliyse net halini hayal edemiyorum yazacaktım. Bak yazamıyorum bile o kadar kötü durumda gözlerim 😂😂
Benim babam bir kere toplu parayla gezmiştir hayatında ondada çaldırdı cebinden ahahahaha 😂😂😂 bizim hayattaki şansımız bu ama baban dikkat etsin 3. de affetmezler😂
2 nunu körüz demekki kör köre baka baka körelirmiş 😂 yieaaa kıymeli nunuuu🫠
Babam da verilmiş sadaka varmış deyip devam ediyor. Sadakalar tükensin akıllanır 😂😂
Nunu gözlerden sonra ortak bir şey daha buldum 😳
Doğum tarihlerimizin gün kısımlarında olan rakamların toplamı ikimizin da aynı 😳😳😳
Nasıl aynı 🤔 11 ve 02 nasıl aynı oluyor yahu
Rakamları toplamı dedim 🥺 bozuk göz şakası yapmıyorsun dimi. Görmedim demeyeceksin. Yoksa ben rakamları toplamı yazmayı mı unuttum 😱😱
ama gün kısmı dedin 🙄 gün 11 ve 02 işte 🙄 yoksa farkında olmadan bozuk beyin şakasımı yapıyorum sana nunuuuuu 😱 aklıma noldu😭
Aklıma aramızdaki yaş farkını konuştuğumuz gün geldi 😂😂 olur öyle dalgınlıklar bana da çok oluyor 😂
ahahahahah üstteki yorumu yazarken aklımdan o geçti 😂😂😂 Nunucum lütfen mala anlatır gibi anlatıp bu nununun aklındaki karıncaların dağılmasını sağlar mısın 😭😭😭
Konumuz sayıların rakamları toplamını bulmak. Örnek olarak 11 sayısı ve 02 ne olduğu belli olmayan rakamlar topluluğunu ele alalım.
11 = 1+1 yani 2
02 = 0+2 yani 2
Bunların rakamları toplamları aynıymış 😱😱
Çabamı taktir ediyorsun dimi 😂 üşenmeden yazdımu😂😂
zuhahahahahdhdsdhshd diye güldüm bak ağzımı filan kapadım 😂😂 harbi malmışım dedim cevabını görünce 😂😂 sağolsun nunucumda mala anlatır gibi dediğim için üşenmemiş ve ciddi ciddi mala anlatır gibi anlatmış nasıl takdir etmem 😂😂😂
Zuhahaha kötü aktör gülüşü ama sana yakışmaz o. Sen prensesler gibi gülmelisin nunu 😇😂
Erol Taş kahkahası seviyorum ben 😂😂 evde prenses değil külkedisine dönüyorum😂
Finalde o da prenses gibi bir şey oluyordu dimi 🤔😂
Sakın seni giydiğin ayakkabıdan bulmaya çalışan birine gönül verme 😂😂 ne kadar zengin olursa olsun 😂
Masalları karıştırmadım inşallah 🤔 😂
Ahahaha allah seni yaa😂😂 vermeyeceğimi bilirsin nunu 😂 doğru o masal karıştırmadın🤭
Gözümle görsem bile inanmam.
Nunum yapmaz derim 😂
Zaten gözlerim ne görüyor tam belli değil 😂
Ahaha nunun yapmaz 😂 düşüncesi bile kötü 🥺 midem hassas biliyosun 🤮
Ne yedin sen bakayım yeşil yeşil çıkıyorlar dışarı 🤨 hassas olduğunu biliyorum da aptalca şeylerin de mideni bulandırdığını bilmiyordum 😂 ama o zamanın teknolojisi sadece ona yetiyordu. 😂 😂 Şimdi olsa ayakkabıdan dna filan bulup onun sonucuna göre arama yaparlar 😂
Keşke mor kussak🤔 niye yeşil kusuyoruz🤔 ben nor kusmak istiyorum 😂 ya o prens nasıl yokluktaysa artık bişi demek istemiyorum 😂
Aşk bu aşk. Yıldırım aşkı 😂 koca prense kız mı yok istese 😂
Biri de uyuyan bir kızı öpmek için dağları aşmıştı. Uyanık bir kızı öpmesi mümkün değil tabi 😂 uykusundan faydalanacak 😂😂
Hadi be ordan🙄 koca bana prens mi yok🙄 vallahi yok🥺😭😂
Ahahaha al işte bak koca prens diyosun uyanıık kızı bile öpemiyor😂😂
Sana layık prens yok evet. Ne yapalım. 😔
Her şeyleri de tam olmasın. Şan, şöhret, zenginlik var. Akıl da eksik olsun canım 😂
Merak eden ablanın da doğum tarihinin gün kısmındaki rakamların toplamı bizimle aynı 😂 aşağıda gördüm yolu yarılamasına çok az kalmış 😂😂
Layığını yapsınlar dicem ama bana yetişmes sanırım çok geç🥺😂
Ahahhaha hayır hayırr 34'e girecek Meraklım😍💃 10 sene sonra 25 olacağız💃 kıskanmasana 😂
Sizin yaşınıza akıl sır ermiyor. İlk yorumda 19 dedin. 10 sene 25 diyorsun. 2 yılda bir mi yaş alıyorsunuz siz 😂😂
Abla dediğim kadın 10 yıl sonra çocuğum yaşında olup bana amca diyecek bu gidişle 😂😂
Ermez tabi😎💃 Evet ben 19um 20 sene sonra 25 olacağım🙄 Meraklımla ortada buluşacağız 😂😂 yaa sen mantıklı mantıklı konuşmasmısın🙄😂
Ben de bedenen olmasa da ruh yaşımla eşlik ederim size 😢
😂😂😂 bastonunu kapıp gelirsin😂
Öyle görünüyor ki yıllar sonra sizle böyle olacağız 😂😂
images.freeimages.com/.../...relaxing-in-chair.jpg
Ahahaha😂 nunum yaa😂 olsun şey senin ruhun genç öyle düşün🥲🤭
Sağol ama bununla avunamam 😔
Gençler ihtiyarların halinden hiç anlamıyorlar 🥺
Şeyy nunu ben amca dede sevmiyorum 🥺 ya senide sevmezsem😭 yaşlanma, git salatalık koy yüzüne, içtiğin kahvenin posasını sür yüzüne😂
Aaa işe yarıyor mu 🤔 ikisini robota vurup aynı anda koyarım daha çok fayda eder belki 😂
Yemeğin suyunu çeksin diye şehriye atacaktım içine yokmuş evde 😑 babamı şehriye almaya nasıl yollarım şimdi 🥺 Allahım bana güç ver 😂 😂
😂😂 türk kahvesini iç telvesini yüzüne eline sür 10 dk beklet pammığk gibi yumuş oluyor😂 ciddiyim 😎
Bulgur at un at patates at🤔
Deneyeceğim bir ara 😂 kese etkisi de yapar mı. Temizliyor mu bari 😂 cildi kurutur mu nemlendirici filan lazım olur mu 😂
Patatesli yemek zaten. Pilav da yapacağım yanına. Una ayar tutturamam şehriye buldum zaten. Normalde olması gereken rafta değildi ondan bulamadım 😂
Nemlendirici etkisi yapar. Ahahaha hani şey var ya bardağı çocuk kırsa kör müsün? olur, baba kırsa bunu buraya kim koydu? 😂
Gençliğinin ve güzel cildinin sırrı fal bakmak yerine telveyi yüzüne sürmek mi 😳😳
Yaa ben çok güneşte kaldım ondan da yaşlandı cildim erkenden sanırım 😂
Harbi öyle 😂 onun orada ne işe var 😂
Yok ya bir şey kullanmıyorum, su ve uyku gibisi yok. Su içip uyku uyursan miss cilde en iyi gelen şey bu. Ben ikisinide yapmıyorum ama benim genetik kodlar sağlam😂😂
Güneş yıpratır sen fazla maruz kaldığın için erken yaşlanır cilt
Maşallah nunuma 😂 benim genler de sağlam değil 😔
Neyse ben erkenden kırışıp geriden gelen dostlarım için hazırlık yaparım 😂😂
Yaaa😇 gelince çok yorgun oluruz çay kurabiye filan hazırlwrsın bize😂
Çayı demlerim. Elmalı kurabiyeyi merak eden abla yapsın sen de patatesli börek yaparsın güzel güzel yeriz 🤤🤤 menü az geldi ama. Birkaç kişi daha bulup çoğaltmak lazım 😂 😂
O kadar yoldan gelmez bozulur onlar 🙄 sen hazırlaman lazım😇 bana bi kurabiyeyi çokmu gördün 😭😭
Hem ben tanımadığım kimseyi istemem🙄 meraklım bana yeter😍
Yaaa ne demek bozulurlar. Hemen gelin ardımdan. Beni yalnız bırakmayın uzun süre 🥺
Bir ara milföy hamuruyla elmalı kurabiye yapmaya çalışırım 😂 bakayım nasıl olacak 🤔
Üzerine pudra şekeri dökersin 🤤 güzel olur bana da yap😂😂
Yaa aylar sonra mutfağa girdim yemek yaptım. Üstüne tatlı yapıp tamamlasam mı sofrayı 😂 yoruldum ama yaa hem malzeme de yok. Ancak su muhallebisi yapabilirim 😂😂
Süt yokmu veya irmik🤔
Çoktan yedik kalktık sofradan. Bu saatten sonra tatlı niyetine bisküvi yeriz herhalde 😂
Yemeğğğ yemeğğğ 😂 yediğine say😂
Çekirdek çitleyebilir miyim peki buna izin var mı 🙁
Kalori bombası o yaa israf 🥺 sivilce yapar hemde 😭 git elma armut ye😂
Telefona indirdiğim filmler vardı yaylaya gelmeden önce. Açar birini izlerim. Filmin başı sıkıcıysa çekirdekle izleyeceğim. Ama başından beri çekmeye başlarsa beni açmam çekirdek filan 😂 karar verilmiştir 😂
Ben bilmem nunum bilir😂
😇😇😂😂
Cevap
12Cevap
Yaşımı bilmeyenler 30 35 yaş aralığında sanıyorlar beni ama 46,5 yaşındayım.
Vaaoov😎
Allahım duyuyosun aminn 😂🙏
Amin
Aşağı yukarı aynı çok bir şey fark etmez ama bir tık daha genç görünüyorum
Aralıkta 35’e giriyorum ve hâlâ inanamıyorum ya nasıl oldu böyle 🥺
yaaa🥺🥺 hayırrrrr sen 34e gireceksin sonraki sene de 33e sonra 32 ye😂 35 den sonra geri geri gidiyomuşuz öyle duydum😂
hadi ya o zaman on sene sonra 25 yaşımdayım 😃😂
Tabi kızım😎😂😂 başka ne olabilirdiki😂 ileri gidecek halimiz yok😎😂
bence de çok mantıklı 🤪
Değişen bir şey olmazdı torti 😅
Ama şu yaşımı hiç sevemedim orası ayrı...
En güzel yaşlar💃
Ama nedennn 😪
Bir şey mi soracaktım 🤔😂😂🫶
ahahahaha napacağımı şaşırdım 😂😂
Elim kolum dolandı kız 😂😂
Annemin mutfakta olmadığını bilsem sen sanacaktım 😂😂😂
evet, işi gücü olunca bir şey sorduğumda sorma bana bişey diye trip atıyor ana tribide yemedim demem 😂😂
Herkes 17'lik olduğumu söylüyor. Kiz kardesimden bile küçük göruyorlar siz düşünün.
Ajda Pekkan benden genç kızım ne yaşı 😅😂
ahahahaha 😂 sen benim ruh eşimsin bikere benden iyi mi bileceksin😎 25 diyorum 😂
Daha neler anamdan doğduğum hale getireceksin neredeyse 😂😂
Kullanıcı adın bile güneş, hergün yeniden doğmadığını söyleme bana 😂😂
Sana doğuyorum tatlım değilse 6 ayda bir doğuyorum 😂😂
😎💃 Bugünde düştüm çok şükür🫠
6 ay ne 😂 Ayda 1 de anlaşalım
Olmaz hani şu hangi şehirdi 6 ay gece 6 ay gündüz 😅😂 ben tutacağım bu sefer 😝
Gevur memleketi işte herşeyleri değişik 😂😂😂
Hhah aynen öyle 😂
Kaç yaşında durduğumu bilmiyom
Tamam bi koşu öğren gel😂
oki 🥳
25 olurdum galiba
22 falan olurum heralde
35 filan olurdum
27 gösteriyormuşum
29 olurdum
18 lik goruyorym😂😂😂
24 25 olurdum veya daha altı 😃
Merhabalar, şu an olduğum yaşta olurdum, 32
24 25 26 göründüğüm yaştayım zaten
22-23
37 falan 😂
Bi de falan 😂 falan deyince aşırı ikna oldum 😂
Küçük duruyorum işte yaşım 38 benim 😂
ahahahahah yaaa çen büyüdünmü çen 😂 kendimden soğudum yaa ama hakettin bunu😂😂
Harbi ya nasıl bir şey yaptın öyle Kahküllü 😂 tamam 3 saniye soğu gel 😂
1 yaş küçük duruyorum ne yaa 😂 3 yaşında olsam yerde tepinirdim 😂
Öyle ama 1 yaş küçük duruyorum. Hatta yeni tanıştığım kişiler ne kadar da 1 yaş küçük duruyorsun diyorlar 😂
Yaaaaa😇 ne kadar ponçikler😂😂 1 ne yahu insan yalandan 2 filan der 😂
2 fazla iddialı be Kahküllü 😂
İddamı ooo nesine😂 2 diyeyimde torti bugünde abartmadı demesinler😂
Bak ya kız öyle iddia degıl 😂 nesine olsun 😂
Yine işime geldiği gibi anlamışım yaa tüh😂😂
Ben kaybederdem BİM'den ucuz bi şeker alırım sen kaybedersen pahalı bişey olması lazım 😂😂😂
Şey mi yapsak önce iddia konusu belirlesek 😂 gerisi hallolur ya 😂
Ahahaha konusuz iddiaya girdim dimi😂 yaptım öyle birşey😂
Yine farkında olmadan yapmış olman peki 😂
Kahküllü sen bunu spor olmaktan çıkardın artık 😂
Yemek gibi bir şey oldu günde 3 öğün yapıyorum bunu😂
Yemek demeseydin iyiydi Kahküllü hemen acıktım 🥹
Bizim gördüğümüz 3 falandır o
Eee şey gogo🥺 tam yemek yerken yazdım onu🥺😂
x2 yapabiliriz onu😂
Biz kadınlara bir gecede küsmedik vırt zırt 😂
Afiyet olsun Kahküllü.
Gidip caya ekmek banayım ne yapayım 🥹
dedi elite world de olmadan kahvaltı yapamayan gogo beyimiz 😂😂
1 kere yaptım kız hem sevmedim ya hiç güzel ortam değil 🥹
Salaş değil bir kere 😂
Ahahhaha tabi😂 manzarası ortamı hiç güzel değildi dimi😂 para verseler yalvarsalar gitmessin daha 😂
Abartma Kahküllü direkt giderim ayak yapıyorum 😂😂
Ama daha güzel manzaralı mekanda kahvaltı yapmıştım
https://ibb.co/f0QsvRD
Mesela 🥹
Kar herşeyi güzelleştirir 😎 neresi bu🤔 kar olmasa pek olayı yok gibi🤔
Kar olmayınca ördekler , kuğu mu ne onlar var. Beykoz tarafında bir mekan ama adını bilmiyorum 🥹
Hee ben fakir ne bileceğim yahu😪😪
Lüks mekan değil kız zaten , sıradan bir cafe bi bu bahçe olayı var işte.
Lüks olsa ben nereden bileyim 😂
Gogo burdan beykoza gitmek bile bir lüks bılıyon dimi😂😂😂 ben gitsem geri dönemem param yetmez😂😂
Ben de şey dur bulacam 🤔
Heeeh arkadas görürdü 😂
Bak dur geliyor şimdi😂
Gerçek fakirlerin arkadaşlarıda fakirdir gogo😪 tabanvay kullanıyoruz biz😂😂
Biz o kadar fakiriz ki ayakkabılarımız eskimesin bir daha alamayız diye kamyon kasasında gittik 🥹
Sonra eve gidip jakuzisinde kokteylisini yudumladı😂😂😂
Yemin ederim doğru 😂😂
Yaa git yaaa😂 vallahi billahi sinir bozucusun😂 ayy birde yemin ediyorum😭😭
Bu gariban hayatı ben seçmedim ki ama 🥹
Gariban mı😂 iyi ki silmemişim o ss yi iyi ki
Hala duruyor mu kız o 😂😂
Kutsal emanet gibi saklıyor ya 😂
Silmeme fırsatmı veriyosun 🙄 cephanelik gibi son kurşun gibi saklıyorum 😂
Yalnız o kadar aksini iddia ettim gittin onu cımbızla çektin ya aradan , helal olsun be Kahküllü 😂
Ahaha doğru 😂 itinayla kestim orayı🤭
Hazır 40 yılda bir yakalamışım kaçıramazdım gogo🥺
Ss’i tazelemek istersen sil yenisini yazarım ben 😂
Ayyyy gogo ciddimisin🥲😇 hadi hemen zengin olduğunu kabul ettiğin yorum yaz da ssyi tazeleyeyim😇
Sildin mi diyecem evet diyeceksin 😂 silmeyeceksin ama bayat kalsın şimdilik 😂
Diyene bak🙄 sildirip tazelemeyecektin🥺 bencede bayat kalabilir iş görür neticede 😂
Tühhh be yemedi 🥹 yemeyecıgını bildiğim halde şansımı denedim 😂
Ss yi sana satabilirim 🤔😂😂
Dedi ve hdd dahil her yere kopyaladı 😂
Kaçtan satarsın , beni bana satmak ticaretin hangi evresi kız 😂
Ahahsha ciğerimi okudun haa😂😂🤭
Kendine ne kadar değer veriyosun amaç onu öğrenmek gogo😇😂😂
Konu kendime değerse 1.5 lira çalışır be Kahküllü 😂😂
Milyon dimi milyon🥺
Eski para birimiyle milyon olur ama reyisimiz sıfırları attı işte yoksa milyon tabi 😂
Ahahaha yaa😂 o kadar film izledim şantaj sahnesi gördüm hiç böyle değildi🥺😪 ağız tadıyla bi tehdit bile edemiyorum yaa😭😭😭
Ya sen konuyu çok farklı anlamışsın Kahküllü 😂😂
Benden çocuk kaçırsalar en fazla midye isterler öyle bir fakırlık 😂
Ahahaha midye sevsem iyiydi ama sevmem😂
Sevme zaten zehirliyor 🥹🥹
Müptelası çok🤔 denizden çıkan hiçbir şeyi yiyesim gelmez benim😂 pis geliyor 😂
Bende severdim ama 3 kere zehirlendim bıraktım yemeyi.
Deniz ürünleri 🤢 onları sevmek zor iş yemem bende
Evde pilavın üstüne limon karabiber sık aynısı oluyo🤤 zehirsiz😂
Ömrümde 10 kere balık yememişimdir🤔 Ama midye tava yedirdiler o güzeldi sosla felan 🤔 o olsa yerim
Somon yeniyor ama bak 😂😂 midye tava zaten güzel kız.
Var mısın midye tava şiş yeme yarışı yapalım? 😂
Kokorecin yanına midye olmadan olur mu gogo? 😂 aa çok ayıp lütfen yani😂
Sen kazanırsın zaten ben keyifle tadını çıkarır yavaş yavaş yerim🤤😂
Oluyor ya yani artık oluyor ama yerim tövbekar degılım sonuçta 😂
Tamam midye + kokoreç + midye tava yarışı?
Eksik yazmışım🥺 midye tava diyodum😂 midyeyi yemem ben.
Kokoreç + midye tavaya okeyiz🤔
Tamam anlaştık Kahküllü.
Az yersen ben çok yersem ben kaybetmiş oluyorum 😂
Her türlü kaybediyosun yani😂
Bu ilk kaybedişimiz değil ki vırt zırt 😂
Aga beee 🥲😂
Kazanan ne kazanıyor en önemli konu o 😂😂😂
Onun kararı sende artık ben anlamam , ben yerim 😂😂
Adam adam 😎
Karnım doysun gözüm açılınca karar veririm😂
Tamamdır anlaştık 👍🏼 adam mı hani nerede 😂
Üşenmessen bi koşu aynaya bak gel😂 göreceksin 😎😂
Aynaya bakınca sövüyorum püü senin eşgalıne diyorum 😂
Ahahahha cebine tuz koyup kendini polise ihbar edesinde geliyomu😂😂
Direkt bir şey koymadan etsem yine de tipten 10 yıl yatarım var Kahküllü 😂 ekstra çabaya gerek yok 😂
Ne güzel özellikler bunlar böyle yaa😂 ama iyi bir şey 😂 seni hiç yolda tanıtım yapmaya çalışan üni öğrencileri çeviriyormu? Benim alnımda saf yazıyor gibi çeviriyolsr direkt😂😂😂
Geçen denk geldim broşür gibi bir şey dağıtıyordu çocuk beni görünce arkasına saklayıp başka yere bakmaya başladı 😂😂
Tabi diyorlar bunda para var çökelim zenginlik sensin be Kahküllü 😂
Ahahha yaaa😂 dilenciden para istemiş insanım ben😂 öyle fakirim😭
yanımda cüzdan mı yoktu noldu hatırlamıyorum param yok😂 5kuruşum bile yok😂 eve nasıl gıdecem diye düşünüyodum dilenci geldi para istedi😂 eve gidecek param yok sen bana ver dedim zalımın kızı vermedi😂😂 dilenci bana acımadı😪
Bunun daha üstüne çıkamam torti 🥹 dilenciyede sinyal çakmazsın be Kahküllü 😂
sinyal mi o ney😂 haberim yok ama yapmışımdır😂
dilenme kariyerim o gün başladı ve bitti benden olmuyor😂
Hani adamın önünü kesersin öğrenciyim ağbbiimm yol param yok dersin.
Sigaran varsa 1 tane verirsin güzel ağbbim dersin ya o sinyal işte 😂
Kariyerine başlamadan veda eden bie Kahküllü çizelim buraya 🤔
hee o 😂 ya onu bana çok yapıyolar yaa 🥺 özellikle marketlerin önüne pusu kuruyolar çıkışta ablağğğ canım çekti bana alırmısın diyen suriyeli çocuklar dolu her yerde😒 almıyorum da sonra insanın vicdanına dokunuyor kötü hissediyorsun😏
İşte sinyalci onlar bak , direkt vicdana oynuyor çakallar.
Sakın yeme bak tuzak o 😂
10 yaşındaki çocuk bana pusu kuruyor vay arkadaş yaa 😂😂
Sinyalcilerin yasını küçümseme torti bir o kadar da yerin altında var onların 😂
Zehir gibiler ne haddime küçümsemek 😂 bana o yaşta pişt deseler kaçardım 😂
50 falan kdh
Maşşallah 😂
Ahahha 20 🤣
35 olsun
Değişiyo
35 falan 😄
23 falan
33 olurdum
85 yaşında
Hâlâ 20 yaşındayım.
22 yaş
18 ...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?