Kaç yaşında olduğunu bilmeseydin, kaç yaşında olurdun?

Kaç yaşında olduğunu bilmeseydin, kaç yaşında olurdun?

Kendimi 30’larımda gibi hissediyorum. Görmem gereken, yaşamam gereken tüm heyecanı yaşamışım da evimde kedilerimle sakin sakin kitap okuyup, yaşayıp gidiyormuşum gibi gibi. Siz nasıl hissediyorsunuz?

Kaç yaşında olduğunu bilmeseydin, kaç yaşında olurdun?
Cevapla