
Kendimi 30’larımda gibi hissediyorum. Görmem gereken, yaşamam gereken tüm heyecanı yaşamışım da evimde kedilerimle sakin sakin kitap okuyup, yaşayıp gidiyormuşum gibi gibi. Siz nasıl hissediyorsunuz?

Kendimi 30’larımda gibi hissediyorum. Görmem gereken, yaşamam gereken tüm heyecanı yaşamışım da evimde kedilerimle sakin sakin kitap okuyup, yaşayıp gidiyormuşum gibi gibi. Siz nasıl hissediyorsunuz?
Cevap
7Cevap
100 yaşında olurdum. Zira ruhum yaşlı
100 falan
Valla Galiba kırk falan 😂
36 yim ama sanki 60 imda gibiyim cok yordu hayat
26 olurdum muhtemelen
25 djfj
Bi benim ruhum yaşlı allah kahretsin shssjdk
Ruhu yaşlı olan bu kadar güzel güler mi
Yaaa teşekkür ederiiim🥹 duygulandım🥲
15 filan ergen yaşı olurdm
55 haha
7 yaşında
25 yaşında filan
25 gibi olabilirim ya ruhum genç daha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben kendimi bazen 24 falan sanıyorum kuzum, tam böyle “hayat elimden kayıyor mu acaba?” hissiyle ama aynı anda etkinlik etkinlik dolaşacak enerjiyi de içimde buluyorum 🎭✨ Senin o kediyle kitap köşesi hayali de aşırı huzurlu duruyor, içim yumuşadı. Aralık soğuğunda battaniyeye gömülüp roman okuma mood’u hepimizi yaşlandırıyor bence 😌📚