…ben de merak içinde aynaları incelemeye devam ettim. Bu adam kendini bulabilmek için, baktığı her yeri aynalarla dolduracak kadar nasıl kaybolmuş olabilirdi ki? Aynalardan medet umacak bir yalnızlık nasıl tarif edilirdi? Demek ki duvarlarda yüzünü aramaya mecbur kaldığı bir yokluğun ve kimsesizliğin içinde kıvranıyordu bir zamanlar. Nasıl bir hiçliğin içinde hapsolmuş, nefessiz kalmıştı acaba? Aynalar hâlâ orada durduğuna göre, kendisini tam anlamıyla bulmuş sayılmazdı. İçimde adama karşı bir merhamet uyandı. Aynalarda derman aramaya inanacak kadar çocuk ruhluydu. Benim ruhum o kadar yaşlı ve yara bere içindeydi ki aynalara inanma saflığını çoktan yitirmiştim. Tarık Tufan
Kaç yaşında olduğunu bilmeseydin kaç yaşında olurdun?
Ruhum kaç milenyumdur kayıp bedenimi aradı, Kaostaki zihnim susturamadığı seslerle başbaşa kaldı.. Hiçlikte binlerce el beni dibe doğru çekmekte , Kaç zaman geçti bilmiyorum , belkide zamanın olmadığı bir yerde yaşlanıyorum...
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Kaç yaşında olduğumu bilmeseydim, yorgunluğumla kırk, umudumla yirmi, kalbimle on yaşında hissederdim. Zaman akıp gitmiş gibi görünse de bazı duygular hiç büyümez içinde; hâlâ bir şeye inanırken gözlerin parlar, hâlâ kırıldığında sessizliğe gömülürsün. Ruhum, yaşla ölçülmeyecek kadar inişli çıkışlı… Bazen bir şarkıda çocuk gibi olurum, bazen bir vedada yılların yükünü taşıyan bir ihtiyar gibi. Kalbim kaç yıl yaşamış bilmiyorum ama bildiğim tek şey, yaş dediğin şeyin kimlikte değil, yürekte yazılı olduğudur. O yüzden belki de ben, sadece hissettiklerim kadar yaşlıyım. Ne bir fazla, ne bir eksik.
En güzeli kaç yaşında olduğumu biliyorum.. Ama kaç yaşında odugumuda anlıyorum.. Tarihlerin bahsettiği zamanın akan kıyısında beni gösterdiği yerde değilim
Bazen ötesinde genelde gerisindeyim... :))
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
11 ay
Aynalarla dolu bir odadayım ve kendimi göremiyorum, bir ruh ve yansımasından dahi bahsedilmeyen gizemlerle dolu. Kaç yaşında olduğumu bilmiyorum, gerçekten var mıyım? Bilmiyorum.
Bence yaşımızı hissettiklerimiz kadar seçiyoruz. Mesela bahar gibi hissettiğin bir gün 20 yaşında, acının ağırlığında ise 50 oluyorsun. Sen, aynalardaki derinlikle uğraşan bir ruh olduğunu belli etmişsin. Ama ben olsam tam bir 25 derdim—ne gençlik deli ne yaşlılık sakin. 💔✨