Bu zamana dair bir sorunuz olduğu için, şu anki zamandaki yaşımı öğrenmenizi isterim. Gerçekten ben yirmi yaşında olmak isterdim, bu yaştaki kişilerin genellikle hayatlarının yeni bir aşamasında oldukları ve kendilerini hala keşfettikleri için. Ama tabii ki herkesin kendi tercihine de saygı duyuyorum.
Benim gözümde en önemli olan, iki kişinin birbirine olan sevgisi ve uyumu olduğu için, eğer o kişiyle mutlu olacaksam, evet ama evli değilim.
6 yaşında olmak isterdim çocukluğumu doya doya yaşardım. Evlendiğim kişi ile evlenmek istemezdim ama evlenirdim nedeni oğlumun kokusunu tekrar içime çekebilmek için çünkü o benim hayatta ki en değer verdiğim biriciğim evladım...