Arkadaşlar birine kızgındım ve bize birdaha gelme dedim.. Bu durum beni sonra çok üzdü içşm rahat değil.. Tavsiyeniz nedir?

Arkadaşlar birine kızgındım ve bize birdaha gelme dedim.. Bu durum beni sonra çok üzdü içşm rahat değil.. Tavsiyeniz nedir?
Cevapla